Monday, June 26, 2006

你有壓力,其實我都有壓力

哎!小丸子響崇拜擺我上檯,話搵勻全教會平信徒黎講論最熟聖經就非我莫熟咁話喎 —— 喂!呢鋪我真係有壓力勒!因為我其實「仲有好多進步空間」(引用番小丸子話可以咁樣俾人地善意既批評)。我其中一個對退休既幻想,就係留響屋企睇番晒我以前買落、但係依家放左響書架上面封塵既屬靈書、神學書、聖經註釋書... 真係有排都未追到阿麥醫師同榮恩弟兄佢地咁熟聖經啦!唉!有壓力!

不過話時話,又唔怪得晒小丸子既,有時分享D開心野或者威水野,老婆都會話我會唔會響度太show-off?唉!有壓力!

仲有,禮拜六同一個舊同學飲下午茶(好耐無試過可以咁輕鬆嘆紅豆冰,兼且係無目的咁齋傾偈!),佢都話我寫D野實在太正面(唔知佢意思係咪話對於個D響信仰上有好多軟弱同爭扎既弟兄姊妹黎講,我咁寫會唔會好似太高不可攀,將自己position得太屬靈?樣樣野話自己係有choice屎、有得揀...),所以或者會令人難以有共鳴... 唉!又有壓力!

因為高抬自己的,必要降卑;自己謙卑的,必要升高。」∼路十八14

係咪我自己無經歷負面既野呢?唔駛講梗唔係啦!我只係一個極其平凡既人、無「佳形美容」(賽五十三2)、近乎雙失、開始面對中年危機、自尊心亦都開始變得脆弱、第日可能無得撈要做送稿阿伯都唔定... 只不過係考慮到internet係一個公共空間,好多野的確係不便響呢度講(我用既Blogger系統除左spam filter之外就沒咩security measure。但係呢種簡單性同佢既平面設計介面亦係我選擇佢既原因。)... 兩個女咩?我都有問佢地介唔介意架。響度要show-off我仲可以繼續show(下面我會show-off多一次),但係要講軟弱就更多野講,a blog a day都未必夠...

不過,我有一個諗法,係解釋點解我多數寫埋晒D正面既野:聖經話我地基督徒係響世上寄居既「客旅」(彼前二11),活響世上就好似「一台戲」(林前四9),有D叫好叫座、有D叫好不叫座、有D叫座不叫好、有D就既不叫好也不叫座。上帝俾我份劇本係點我真係唔多sure,但係我會盡力演好佢,好多自己唔能夠控制既主觀客觀因素就無辦法... 你估我唔憂柴憂米咩?你估我同老婆無拗撬咩?雖然成日口甜舌滑,但係你估我無令佢失望傷心過咩?你估我唔激兩個女氣,失控無情情發佢地脾氣咩?你估我做野無受過冤屈咩?你估我無控制唔到既壞思想咩?你估我無自我中心咩?你估我無做唔到free man既時候,俾人支配左我既情緒反應咩?你估我無對有需要既人冷漠到當睇唔到咩?我有晒呢D衰野之餘,有番小小好野仲會即刻諗下點樣show-off下添!總之,你有壓力時我一樣有,而且一定唔少得過你。曾經教會既前主任牧師幫我做過一個壓力測驗,結果我既壓力指數真係爆晒燈!但係弊就弊在我對住人仲係成日笑口噬噬 —— 但係我唔係扮出黎個播,呢樣野如過唔關俾我自由、平安同快樂既上帝事,我就真係諗唔到第二個自圓其說既原因勒。響呢個充滿壓力、焦慮、失望、悲哀、同打壓絕對真理既後現代社會裡面,我覺得如果自己寫既野再俾睇既人黎個落井下石,或者用自己既軟弱無助黎double人地已經有既擔子,就真係累鬥累無乜意思同出路。但係如過自己揀過黎寫,有D私人野講左出黎,將佢透明化,可以成為人地既鼓勵或者上帝因為咁得榮耀既話呢,就真係無枉我花左過往既時間寫咁多野勒。係呀,呢樣野無我著數架!就算羅晒自己既時間黎做斗零都賺唔到架!

所以無格,寫埋寫埋,我一樣係好似個D有個blog就以為自己係個專欄作家既無知少年咁,收一兩個鼓勵讚賞既comments,就即刻鬆毛鬆翼,繼續懵剩剩為呢D小眾讀者埋頭爬格子。拿,下面係一個demo,係一個響海外既舊同學send俾佢教會D弟兄姊妹,cc俾我既:

Remember way back when we were in the design school, we (myself and those non-Christians) laughed at him when he prayed before his meals, teased him for spending too much time at church... And now I enjoy every piece of article he wrote!

Patrick, this is a special thank to you following our Lord for so long and serve Him wholeheartedly.


拿!係咁寫岩架啦!係咁咦寫幾句我就會繼續演好上帝俾我份劇本過你睇架啦!

拿!我咁大壓力,原諒下我咁耐先有新野寫啦!

-----
無追世界盃,不過星期六晚同伉儷小組班老公同小朋友一齊tip四強,我既預測係阿根廷、烏克蘭、葡萄牙、巴西。隔左兩日已經有三個出局,我仲未!

Labels: ,

5 Comments:

At 6/28/2006 01:43:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

>>無追世界盃,不過星期六晚同伉儷小組班老公同小朋友一齊tip四強,我既預測係阿根廷、烏克蘭、葡萄牙、巴西。隔左兩日已經有三個出局,我仲未!

唉!你都好有機會,不過葡萄牙下場兩個前鋒紅牌唔出得,可能會比英格蘭過到骨!

 
At 6/29/2006 01:00:00 AM, Blogger ablogaday said...

一樓一,英葡兩國連得失球率都一樣,呢下真係難估勒!如果估八強我就已經出局啦,因為估唔到西班牙輸俾法國!擺明有施丹就有法國。

唔記得講:我地一共有五個大人四個細路估,到今日為止就已經剩番三大一細。

小丸子,多謝妳不斷既捧場同鼓勵!呢排忙間屋既野同聽日出trip(又試係能寫不能看),真係剩番無幾多時間俾老婆同倆個女,但係放工返屋企之後夜晚俾埋D時間佢地之後,到佢地訓晒,我就又係剩番本來用黎訓覺既時間黎繼續做自己同學校既野,所以呢兩晚我只係訓得幾個鐘,擒晚仲係無響房而係響張梳化訓添。

 
At 6/29/2006 05:01:00 PM, Blogger Camustudent said...

嘩﹗你tip既四隊都入晒八強,叫緊胡喎,希望如你預測一樣,咁阿根廷就入硬決賽都得喇,講真星期五晚對德國場波,我對阿根廷既信心都係得一半半咋。

 
At 6/29/2006 11:05:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Hello bloggers,

I noticed that most of you wrote your blogs & comments at midnight, after you spend your time on your work & your family, leaving little time to sleep. It is a typical lives of HK people. But remember to be nice to your own health.

Stranger

 
At 7/01/2006 08:46:00 PM, Blogger ablogaday said...

Hi Stranger,

Welcome to my blog and thanks for the advice! Don't worry, as I'm growing older and my family responsibilities are heavier, the issue of health will inevitably become a higher priority, only who knows it'll be too late? (ha!)

Do come again and comment more!

 

Post a Comment

<< Home