Sunday, May 28, 2006

Grandma's comments

今晚同家人做節,食緊飯Grandma走埋黎大女同我度,話前排大女篇Guided Writing寫得唔夠好咁話!乜話,第一,乜Grandma識評論英文文章咩?第二,大女篇文響我黎講已經超滿意lor播,仲有地方要執?我不嬲都唔知自己阿媽要求咁高喎!梗係第一時間要了解下佢老人家何出此言啦...

Grandma話英文佢當然唔曉,係由爺爺翻譯俾佢聽既。佢話篇文個結局唔得,理由係貓同狗響現實世界係永遠做唔到朋友既,所以大女呢篇文太偏離現實勒;應該改成隻貓靜雞雞偷食左D狗糧,再俾隻狗發現左,於是再追佢九條街,但係今次隻貓醒勒,爬上「頗」樹上面,然後隻狗就無佢辦法。

Grandma話:咁樣寫咪仲好!真實D嘛!

*又一次Big-5 encoding問題,show唔到個【女麻】字。用Grandma係逼不得已。

Labels:

1 Comments:

At 5/29/2006 04:32:00 AM, Blogger 學子 said...

女麻女麻好 realism 喎!

 

Post a Comment

<< Home