Sunday, January 22, 2006

巨獎

你咪理,無論大女已經有幾多玩具,我同老婆都仲係要繼續買,鬼叫佢又試lor「學業成績優良獎」咩(唔係,係神叫佢至岩)?已經七連冠啦,底獎俾佢既!(上次lor獎係響舊年七月。)

成績同家姐差一大截既細女又點呢?家姐有獎又點可以少佢個份?於是就住佢lor到既三個「豬肉獎」(「交齊功課獎」、「守規的孩子」獎、同「環保小先鋒」獎)係咁咦都要買番份細細地既都要卦!?

兩個女老早話要去「玩具反斗城」揀獎品。初時大女居然話要買份麥當奴食物玩具可以玩扮麥記waiter,幾驚呀!即時落咀頭話不如睇多D先決定啦... 後來落足咀頭,卒之說服佢買左呢份有史以來最大份既禮物(晒屎jar,你估價錢呀!?我有無咁笨呀,你話?)。

最後,多謝大嫂提醒我唔好要求細女既成績要同家姐一樣,有D人係唔到個D位你都無佢辦法。咁細女,妳既強項到底響邊庶?

Labels:

8 Comments:

At 1/23/2006 11:01:00 PM, Anonymous Anonymous said...

呀晶老兄,

你真係好有可能要放長雙眼先睇到架!好似我咁,到依家都未知自己既強項到底響邊…死未!

我當然唔希望細妹妹似我喇!最小,我本人就覺得細妹妹好有 engaging smile 既一個細妹妹喇!

計我話,未睇到咪忡好…永遠都有份盼望嘛!

UncleMike

 
At 1/24/2006 12:22:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

老友你就好喇識得分散投資,大妹成績好又lor腸,細妹一路開細未知邊瓣掂。唔緊要喎,一路買細,舖舖買細,始終會中番舖架!投資兩個,總有一個有派彩或者兩個都有回報。
我個少爺仔細細個果時都好叻架都有lor腸架!都lor過進步生和優異生兩個大腸。不過大大下就無乜邊瓣特別叻,正一阿陀行路中中地,成績唔算差亦唔算好,總之叫人唔可以放心。不過佢還有一個優點,就係(樂觀),時常叫我們睇開D唔駛咁緊張,真係比佢吹脹!

 
At 1/24/2006 02:14:00 AM, Blogger ablogaday said...

UncleMike,閣下既強項之唔係扮阿智叔lor!

妹妹既engaging smile可能就係佢最剎食既強項添!佢對住我笑多兩野就乜野火都俾佢淋熄!呀,唔係,應該係「?」熄至岩!

一樓一,令郎居然識得轉頭安慰同advise番你地,仲唔可以放心?

 
At 1/24/2006 11:16:00 PM, Anonymous Anonymous said...

呵!乜你都有見過我扮阿智叔呀!

Copy 呢家野有幾難丫…都搵唔到食!要原創至係強嘛!

咁…阿智叔既強項又係乜呢?

UncleMike

 
At 1/25/2006 04:54:00 AM, Blogger 學子 said...

諗起交功課 ... ... predictable 同 unpredictable 往往令同學們?作品高低立見。要「work」其實唔係好難,但要 work 要 improve 得?又 unpredictable,就係整個 creative process 所期望得到?答案。然而,社會係由一個有秩序而相當 predictable ? system 所組成,unpredictable ??,難免令人不安或憂心。

可能性,其實可以係「出乎意料之平安」呢?

{{ : )

 
At 1/25/2006 03:15:00 PM, Blogger ablogaday said...

UncleMike,閣下扮智叔既奇技響人地個blog度睇過條片咁啦!

智叔俾我最深刻既印象,當然係《上海灘》裡面既祥貴啦!家陣深宵播緊套《刑事偵緝檔案III》裡面既翟永田佢都演得唔錯個bor!

乜話?你居然話copy搵唔到食?學子實行舉手大嗌objection都得啦!佢日日 夜夜響度鬧既之唔係copy點樣頂死原創lor!

學子,同意你所講。設計響創作階段點天馬行空同unpredictable都唔拘,到execution就既要有unpredictable既surprise,亦要落番地、少番D unpredictability。要件設計work,就即係要將響天度既正idea communicate俾響地上面既user(一般人)。要人明白,唔多唔少都要用番人地既convention,即係要變得predictable番一D。仲有,see more of this thought in my next blog.

我諗起個D唔知畫乜既抽象畫,無論幅畫既意境幾咁高深,我作為一個觀賞者已經唔響個畫家既context裡面,仲要將個題目改做《無題》,話咁先至俾到幅畫自己講說話,完全釋放佢自己既意思出黎 -- 夠unpredictable啦卦?但係咁既情形呢D畫家就唔可以怪我呢D咁平庸既普羅大眾唔識欣賞,或者彈到佢既作品斗零都唔值啦,連個題目都無,我真係predict唔到lor! 呢D畫家又要人欣賞佢既作品,但又要唔妥協,無俾任何線索我地去發掘佢咁高深既含意... 究竟係真高深定係「懶」高深?定係自己件作品跟本無含意,純屬意外,不過既然有咁多藝評人以為件作品有好豐富既含意(佢地都有個飯碗要顧架ma! 不如挖D野黎講啦!),就由得佢地慢慢吹,睇下邊個講得最岩聽...

有時我覺得好多被追捧既設計都係咁...

 
At 1/27/2006 01:34:00 AM, Anonymous Anonymous said...

冇錯﹐靠copy係就係可以搵到食,但只可以食飽個臭皮囔,並唔可以餵飽原創飢渴既靈魂…不過,如果copy果條友跟本就冇原創飢渴既靈魂,只係想搵餐食,咁就冇符!

UncleMike

 
At 1/27/2006 12:19:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩你呢個reply真係有史以黎最正!我實記住佢。

 

Post a Comment

<< Home