Friday, December 30, 2005

示威遊行

示威遊行響香港就黎個個禮拜日都有,猶其自從反政改大遊行同世貿D韓農咁出位,兩隻馬騮響耳濡目染底下,新近都有樣學樣用示威遊行黎反映佢地既訴求。而家響屋企我周不時會見到佢地響自己房舉住示威牌,步操出黎個廳度,好齊咁嗌牌上面寫住既口號!示威牌上面寫住既野包括:

「Daddy我地想騎膊馬!」

「飲汽水!」

佢地既遊行路線,通常會由佢地個房行到出黎個廳,當然會特登經過坐響梳化既我或者mammy面前。如果我響餐檯做野或者睡房裡面,佢兩隻野又會臨時更改遊行路線,經埋呢兩撻地方...

睇怕遲D出現既口號會包括:

「Daddy我地想玩過山車!」

「去Disneyland!」

「睇Disney Channel!」

雖然暫時唔見呢D示威演變成騷亂,但係平日佢地已經好隨便就會對我郁手郁腳,肆意挑釁個lor bor! 等我諗下駛唔駛要佢地事先申請,同埋響屋企設立一個示威區至得,譬如廁所之類... 大家有咩意見幫我應付下呢D暴民呢下?

Labels: ,

2 Comments:

At 1/02/2006 12:04:00 AM, Blogger Melody Kwok said...

意見如下:
其實兩個妹妹"示威"都係有自己o既訴求, 咁一般人示威完都會遞交請願信o家嘛~
就一於叫佢地寫低有咩要求, 再列出你o既答應條件, 等價交換o丫嘛....

 
At 1/11/2006 07:09:00 PM, Blogger ablogaday said...

喂喂喂!小丸子,妳呢個「民間示威監察組織」究竟幫邊便架?不過妳攪錯啦:(一)水砲岩岩就係響廁所,(二)我屋企有兩個廁所個bor!唔會俾佢地威脅得到 —— 呀!得閒都要請妳黎做下實地調查先至得...

我諗住用廁所,係因為貪佢可已刪埋門用武力泡制佢地兩隻野都無人知...

 

Post a Comment

<< Home