Thursday, December 01, 2005

December!

又到左十二月! 呢個月對生意佬黎講從來就係忙住搵錢既月份。Lor住「愛」呢個招牌就叫你買呢樣買個樣,用黎學聖誕老人送禮俾人,話係代表住一份愛既心意。「愛」呢個主題真係永遠都work,用黎寫歌詞實掂、用黎拍戲永唔會out、用黎寫blog更加唔駛講。無左「愛」,無論天堂或者人間都變成地獄!無論把口認唔認,「愛」就係每個人最根本需要同最享受付出既野。人生比你有晒任何既成就,無論係事業、名譽、物質、享受、見識、學位... 問你既人生無論幾咁唔平凡,但係如果無左「愛」,人生就好似活死人,每日既生活就不過係行屍走肉一樣,咁閹悶同空虛...

不過唔好誤會,我唔係叫你今個月或者今個聖誕求其攬住個人做男女朋友,而係想叫你響呢個人人都講「愛」既日子,諗下愛既真諦係乜、你一生人搵緊既係乜... 唔返番去愛既源頭既話,你既人生就仍然係響度兜圈晒時間...

今個十二月,今個聖誕,就等我大大聲咁講俾你知:創天造地既上帝曾經成為人既樣式,黎到世界上,好似聖誕老人派禮物咁,將救恩送左俾我地。接受呢份禮物,就可以擁有一個不一樣既豐盛人生,一個無悔既人生。呢份禮物,等緊你lor!

幫教會整左張宣傳聖誕聚會既poster,俾住少少你睇先。想睇下成張係點既樣,actual size既impact係點,就要親自黎望下啦!

3 Comments:

At 12/01/2005 04:46:00 PM, Blogger Camustudent said...

原來十二月份唔係剩係o的生意佬拉客仔,亦係我地o的弟兄姊妹拉客仔o既時間黎!尋日開始我都已經o係度度緊篇宣傳廣告,今日就已經見你登晒廣告,果然係『快人一步,理想達到』。

你等我!等我整埋張宣傳咭過你先。

 
At 12/01/2005 06:56:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

poster 設計得很有特色,讀過書係唔些。設計師是自己,審批者亦是自己,因此只需向自己付責,完全有個人風格。跟你先前所評論的講法般:用文字構圖,用顏色突出主題,photoshop 的技巧只是輔助而矣,可免則免。好的設計只在於意念,不在於技巧,但我們往本未倒置走火入魔.....
唉!似乎講了過頭,在孔夫子面前賣文章,真係失禮哂!

 
At 12/02/2005 03:17:00 AM, Blogger ablogaday said...

一樓一,我張poster係橫度勁slim個隻,如果全張放晒響度就會細到睇唔清楚D字,所以只係裁左中間個部份show俾大家睇;兼且其實有部份色塊我係會挑通左,貼響玻璃上面之後街外既人仲睇到教會裡面發生緊乜野事... 拿!不如咁啦,聖誕節你返黎現場對住將actual size既poster先至慢慢俾意見哩?一於咁話啦!

 

Post a Comment

<< Home