Friday, November 11, 2005

夜半驚奇

半夜三點幾,個女突然彈起身響房走出黎,話喉嚨痛喎!俾杯水過佢飲之後,問佢想返房訓定係做埋D未做完既功課(無錯,我就係岩岩開緊夜睇佢D功課,發覺重有好多樣郁都未郁!如果佢而家唔做,即係我要聽朝六點三起身督住佢返學之前攪掂佢,你話我寧願揀邊樣呢?),我重諗住佢實會話返入房訓(佢不嬲都唔多鍾意做功課架嘛),點知佢居演話想做功課woh,仲半個鐘攪掂晒!

丫!有前途呀,妳!咁細個已經好似老豆咁:唔怕開夜車...

Labels:

2 Comments:

At 11/14/2005 10:37:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

很奇怪!在別人眼中的缺點和陋習,在父母的眼中往往會成為可讚賞的優點。小妹子明明是日間躲懶、或大意、或逃避,結果忘了做功課,而且不止一樣。半夜三更爬起身補做還給慈父讚美,還說有前途似老豆云云!我相信在陳家成長的小孩子定必會快快樂樂,活在愛溺與包融之中!

或是我EQ低,遇到以上情況實在會無名火起三千丈。
很奇怪同一件事情會有兩個不同的結果!

 
At 11/15/2005 12:34:00 PM, Blogger ablogaday said...

一樓一你放心吧,半夜爬起身做還未完成的功課這回事,跟本不會發生在令郎身上,所以你亦沒有幾會發無名火...

 

Post a Comment

<< Home