Friday, September 30, 2005

開夜睇功課(唔係做功課!)

咪以為淨係做野讀書做功課、或者去旅行公幹前一晚執行李先至須要開夜無得訓覺,勢估唔到原來幫兩個女睇功課都可以成為要開夜車既內容!係咪發夢都無諗過呢?

由晏晝教書直落六個鐘到夜晚十點幾先至返屋企,通常就淨係見得兩個女兩眼,講得句good night就要逼佢地入房訓,食埋晚飯就起碼十一點半!前一晚趕畢業論文就已經成三四點訓(未做起添架!),諗住擒晚可以早D訓補番數,點知老婆話仲有兩個女D功課未睇!咪問點解佢唔可以睇,其實老婆放左工到我返屋企,同我一樣都係未食飯,皆因要同兩隻野溫書for今朝早默書。陪佢地溫書同默到識為止就已經勁gui架啦老友!所以睇功課就留番比我啦...

咪以為睇功課係一件hang-kang既事bor,隨時攪你兩三粒鐘:每日兩個女會將要做既功課寫晒係本手冊度,你就要逐樣幫佢地go through,睇下有無做漏做錯,跟住又有一疊通告要睇要簽,唔淨止,其中一兩張就要麻煩你開埋張cheque跟埋一氣,一陣話要買乜野書、一陣話去旅行要俾車錢... 記住以上所有野都係雙份(兩個女嘛)!試諗下張張cheques都要寫佢地成12個字長癩癩既學校名做抬頭,就擒晚咁計一共開左三張cheques,淨係寫D抬頭都成36個字,仲要大寫個銀碼、每張cheque背面又要寫番係乜事幹、個女既名、班別同號數... 你話對我呢個慣用電腦輸入既人黎計,係咪寫到手都gui埋?而家我寫上面咁多字都唔駛咁耐同咁gui啦!

以上既都未到戲肉!睇睇下頂唔順啦,攤係張梳化度訓著左(前晚訓左四五個鐘咋!)... 擘大眼(其實根本擘唔大)已經係半夜三點幾,D功課都未睇完... 唔係啦,都係沖個涼先,希望可以精神D再睇埋佢... 沖完涼,好,的起心肝睇埋佢(寫論文都無咁好意志力)!Lor隻西班牙頂級鋼琴家Maria Joao Pires既《Nocturnes(夜禱)》獨奏系列出黎伴住睇,果然無靜英英咁悶。兩隻野照例都有D野未做未攪掂或者做錯,或者有D書無話到俾媽咪知要溫 —— 都係聽朝要默bor!大鑊啦!咁即係我要早D起身係佢地未返學之前(即係六點幾)同佢地溫埋佢?咁咪即係我仲要訓少D?咁咪即係聽日返工又試嗚下嗚下?擔高頭望下個鐘已經五點咯bor!個肚又有D餓添... 唔理啦!個零鐘係梳化訓埋佢算啦...

以上呢D唔係埋怨,除左話俾大家知我既time management有幾差之外,只不過係想大家知道為人父母會係點樣為自己既仔女付出?!我呢D只係濕濕碎,算得乜?大把父母偉大過我不知幾千倍!做女既睇完記住返屋企錫番阿爸阿媽一啖,做仔既,都可以攬下佢地兩老啦!

Labels:

7 Comments:

At 9/30/2005 01:02:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我睇你咁盡力, 咁辛苦,我都呆左...

 
At 9/30/2005 01:17:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

同仔女溫書對功課check手冊當然不是易事!
我仔仔已是小六,英文程度比我好,發音清晰咬字準確。經常指正我英文發音 MY (NAME) 的 name 字, GAME OVER 的 game 字無哂鼻音,反過來佢教我,但我讀極我都讀唔到。
小六的數需然唔算難,但亦非容易
中文勉強可應付
常識相對來說好難攪,因範圍太廣,考試時特別難捉路
聖經科仔仔經常100分,又唔快我同佢溫書
普通話仔仔最弱,但係我又唔識講
.........
整體而言,在功課上我真係幫唔到仔仔丁點兒忙
好彩還有個好老婆,她持家有度;對奶奶老爺慈孝,對仔仔耐心勉勵,對丈夫三從四德恩愛非常

(講起來自己都有點肉麻,但係見你老哥經常在文章內跟老婆打情罵悄,又對老婆讚不絕口,說怎麼怎麼恩愛、講如何如何感謝神.....
我都要讚下我老婆先得喇!我決定今晚幫佢洗碗,等佢做少樣家務先!

 
At 9/30/2005 01:44:00 PM, Blogger ablogaday said...

大家睇到一樓一啦,我都話我個D只係濕濕碎,平凡不過架啦!

一樓一你老哥提醒我一樣野:就係終於有一日佢地D功課係我唔會識睇識改或者識教 —— 個日快D黎啦!我同老婆就可以透透,唔駛再睇...

> 我都要讚下我老婆先得喇!

車!係人地度讚老婆有鬼用咩?係自己地頭哪嘛!何況寫左咁多,點解又由得自己地頭繼續荒廢?

 
At 9/30/2005 11:46:00 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩!嘩!

今次真係點都搭唔到嘴添!

為有轉個話題啦…

晶老兄,今個主日可唔可以借你隻西班牙頂級鋼琴家Maria Joao Pires既《Nocturnes(夜禱)》獨奏CD 黎聽下咁呢下?

UncleMike

 
At 10/01/2005 02:10:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

行過在你的地頭撒下尿還可以
自己實在冇料霸山頭開地盤

過了九個月的悠閒歲月,相信未來的兩三個月會忙番些
做得幾多得幾多喇
金雞中的梁家輝陳教授話:
工作艱難總好過悠悠閒閒
舊時我出五分力就有十分回報,但係舊屎沖左落屎坑喇

 
At 10/01/2005 04:16:00 PM, Anonymous Anonymous said...

....... 睇到做父母既緊張, 有D透唔到氣, 想休克tim ....

不過想加一句, 會唔會過份緊張呀, 以前D父母都唔洗咁架喎?!

 
At 10/02/2005 04:44:00 AM, Blogger Camustudent said...

你o既文字完全刻劃倒你o個種憂心的感覺同匆忙o既畫面。

而家o既父母比以前難做咁多架喇已經,我阿媽以前剩係幫我睇有冇做齊o的功課架咋。

 

Post a Comment

<< Home