Monday, September 26, 2005

綠化環境

有這兩天訪問深廣的香港立法會議員盛讚廣州市市面綠化工作做得好,到底有甚麼秘訣?

答案:用青綠色顏料將草地噴綠佢lor!上圖係中國為了爭取奧運成功,在國際奧委會蒞臨中國考察前,派人把枯草用噴漆「綠化」。

Labels:

7 Comments:

At 9/27/2005 08:38:00 PM, Blogger 學子 said...

好驚!
唔似人類所為!

 
At 9/27/2005 09:07:00 PM, Blogger Melody Kwok said...

咁佢地一定要掛住個晴天娃娃, 免得奧委會考察時落大雨, 導致有褪色的可能~

 
At 9/27/2005 09:29:00 PM, Blogger Camustudent said...

黑綿?劣質奶粉?死豬製罐頭…
內地人就係咁,過左海就係神仙。

 
At 9/27/2005 11:14:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我真懷疑,從班大人口?出的話,當中有多小是謊言…點算!

mike

 
At 9/28/2005 01:47:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

人到中年,髮線開始上移,正苦思良方
剛剛想找屎雲信頭髮護理專家幫手
見到偉大祖國又一簡單而又實用之發明
實在對我千二條煩腦絲很有幫助(本來三千條)
現在苦思到底可噴射什麼上頭頂?
還是學理工的爆炸猛男,兩邊偷薄?

 
At 9/28/2005 11:27:00 AM, Blogger ablogaday said...

學子,咁你就見得太少人啦!你應該搵科multiculturalism黎讀下,咁你D包容性或者就會大D,話唔定可以幫你包容埋D康港式設計,咁你咪可以少D勞氣lor!(不過如果連呢團火都無埋...)

Melody,佢地幾時先至知天雨其實唔係由晴天娃娃控制,係由天父話事既呢?

「過左海就係神仙。」我鍾意呢句!

Uncle Mike,佢地都係為國家好?!(動機到底可唔可以抵消做左既野呢?)

一樓一,偷乜鬼薄丫!計我話索性剃光佢,咪可以好似Aaron咁型到爆,到時你鍾意噴乜野顏色上個頭都得啦!

 
At 3/09/2007 11:54:00 AM, Anonymous Anonymous said...

ablogaday你好, 冒昧過來打擾.

祖國的「綠化」手法確實是層出不窮, 現在就連一整座山頭也用這方法噴漆, 小弟也寫了一篇有關這段奇聞的小文章, 誠意邀請你過來參觀一下, 請多多指教!
http://bearhungfactory.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=472328

 

Post a Comment

<< Home