Monday, September 12, 2005

The Big Disney Day

今日對香港人黎講,仲有乜野大件事得過迪仕尼開幕?個細女成日問住係咪我乖就有得去?幾時去?我就俾住同老婆成十年前去Euro Disneyland D video同LA個Disneyland D相比佢睇住先,佢都照殺!加埋自從比佢地睇左Disney Channel之後,我估佢地兩隻野都已經中晒迪士尼毒啦... 以前買落個D迪士尼DVDs都好似敵唔過Disney Channel既Kim Possible, Lizzie McGuire, Lindsey Lohan, Olsen Twins(死未?六七歲人仔鍾意埋晒呢D掛住電髮、搽指甲圖案、扮靚、同識男仔既青春偶像!)...

諗完又諗,而家係Disney Channel做緊既節目同搵Pixar製作既動畫,其實都係純劇情片,淨係得娛樂成份,睇唔見有咩教育意義。睇番明珠台同國際台四至六既芝麻街、 Pingu、Fimbles、Andy Pandy、Tweenies、Barney、Clifford... 全部都健康過佢,動畫風格亦唔見得輸蝕(設計師梗要睇呢D),所以都係硬住心腸將Now Broadband TV個remote「柄」埋佢,逼佢兩隻野睇番至得...

結果:大女日日又加多一個問題:「Daddy,幾時可以睇Disney Channel呀?妹妹今日無曳、我地兩個又乖lor bor!」唉!有咩辦法唔俾佢兩個大住?

Labels: ,

4 Comments:

At 9/13/2005 02:02:00 AM, Blogger 林檎妹子 said...

稍稍更正一下,Disney跟Pixar不是賓主關係,也不是Disney「搵」Pixar製作動畫。Disney只是Pixar的發行,這個關係在將會上畫的cars之後便會結束。至於Pixar跟Disney當中的角力,可參考跟Steve Jobs有關的書籍。

(p.s.)希望能用e-mail聯絡上你,如方便的話,請使用我的profile內的e-mail address聯絡我,謝謝。

 
At 9/13/2005 02:47:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

四個人頭、兩大兩小入迪士尼,交通費連飲飲食食,如果唔生性買下個D美國品牌大陸制造的紀念品時,嘩!個條數都幾襟計!
冇兩千個大洋都出唔到來!
我建議你還是讓她們睇 Disney Channel 經濟些!

 
At 9/13/2005 08:31:00 AM, Blogger ablogaday said...

謝謝妹子的補充!

> Disney跟Pixar不是賓主關係,也不是Disney「搵」Pixar製作動畫。Disney只是Pixar的發行,這個關係在將會上畫的cars之後便會結束。

可以這樣說。但自從Toy Story以來,Disney所做的不單發行Pixar的動畫,還分擔了大部份的製作費。只是Steve Jobs越見Pixar的動畫成功,便企圖在renew contract時(指在Cars之後)只將發行的部份留給Disney,不單因為現在Pixar已經擁有充足的製作經費,兼且可獨得全部原來要與Disney分享的利潤,詳情可參考這裡這裡

> (p.s.)希望能用e-mail聯絡上你,如方便的話,請使用我的profile內的e-mail address聯絡我

已經電郵給妳了。

一樓一,多謝閣下幫我計呢條數。講到數口點都唔夠你精(勁就勁在做到咁夜頭腦仲咁清醒)!

 
At 9/13/2005 07:50:00 PM, Blogger ablogaday said...

有時未必是關係好、未必是如此「抵死」,只是這一切都經過演繹吧了。謝謝妳的祝福!

 

Post a Comment

<< Home