Thursday, September 01, 2005

開學大日子

身為家長,有乜野事大件事得過攪掂仔女D野?九月一號係全香港莘莘學子開學既大日子。六點幾兩公婆晨咁早起身教個工人點樣預備兩個女返學,照例老婆梗俾個工人激到氣頂:無辦法整醒兩個女、由得佢兩個繼續響梳化訓、慢吞吞整早餐、呢樣無做個樣唔記得,好似唔駛趕搭校車咁...

睇見兩個寶貝女咩住個唔成比例既書包等校車,一方面有欣慰,一方面又擔心佢地既將來。欣慰係見到兩隻野一齊自己返學,多年前想像既圖畫而家活現眼前,感謝 神!擔心係唔知佢地係呢個唔健全既教育制度底下,究竟會變成點樣既人、對追求學問知識又會有幾熱衷、與人相處又會點...

感謝上帝,賜我和太太這寶貴的產業!求你讓我倆在育養她們上作個好管家。阿門。

P.S. 有無睇見大女用緊佢最鐘意既「二字拑羊馬」(詠春拳獨步武林既看家馬步)?

Labels: ,

5 Comments:

At 9/01/2005 01:00:00 PM, Blogger ablogaday said...

多謝!望都望係咁。我都
寫過
話希望佢地第時都會將自己一生奉獻俾神(如果我無教衰佢地既話)。

> 點解我add唔到大人你的multiply的?

Sorry!唔知點解,我都add唔到你,呢個功能多多既Multiply對我黎講不嬲都唔係咁user-friendly,又慢...

 
At 9/01/2005 07:45:00 PM, Blogger Fany said...

睇到我都有點想喊,話晒我都算係睇住佢地大。

 
At 9/02/2005 11:19:00 AM, Blogger ablogaday said...

呢個都係二十歲同三十歲既分別:以前覺得成長係理所當然,而家就覺得係恩典。

再講一次:衷心感謝妳這個大姐姐對她倆的愛護!這真是她們的福份!

 
At 9/04/2005 02:22:00 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩! 兩位妹妹個背包大到可以載部冷氣入去! 可唔可以給她們一部手拉車呢…

UncleMike

 
At 9/05/2005 11:41:00 AM, Blogger ablogaday said...

係bor!大熱天時返學,叫佢兩個帶埋部冷氣機都好呀!個書包橫掂有位...

 

Post a Comment

<< Home