Friday, August 19, 2005

猛鬼出籠

農曆七月十四盂蘭盛會,猛鬼出籠,攪到教會出面D街坊都好多節目。我經過個陣都好好奇,影左呢張相...

我地生活係凡間既人,多數都好驚比D鬼攪。我諗起細個個陣係鑽石山火葬場側邊住,夜晚去完街街返屋企,你都咪話唔驚。但係後來信左耶穌,就試下一路行一路 唱詩歌學人壯下膽(其實都係無乜用);再後來係聖經明白多左魔鬼係乜水,人死左又去邊,先至明白根本唔駛點驚... 我覺得最「正」就係知道聖靈由自己信耶穌個刻已經搬左入黎我個心度住,魔鬼重邊夠膽埋我地身?除非自己呢個業主趕走聖靈,魔鬼就可能有機可乘,知到聖靈 唔會返轉頭,就即刻班齊人馬走黎做霸王租客,到時就重大鑊(太十二43-45,路十一24-26)!

不過後來我發現,魔鬼雖然唔夠膽現身行近我地,但係佢原來仲有方法攪我地bor,就係喬裝成唔同既樣埋黎啦:佢可以扮成欺壓我地既老細、出言引誘我地既同事、問米婆叫上黎既親戚、或者笑口噬噬既朋友... 不過我覺得最恐怖唔係佢擺出個無頭東宮或者一見發財既樣,而係扮成我地親密既弟兄姊妹,甚至插對翼著番件白袍成隻天使咁,叫你做lee叫你做lo,話比你知咁樣諗下都不為過丫(亞當夏娃唔係就係咁衰左lor!)... 你仲唔中晒計呀!唔怪之得保羅苦口婆心咁話要小心個D潛入黎教會既豺狼啦(徒二十28-30)!

睇見班街坊咁齊心係度燒衣,我就不其然覺得一班人一齊做同一樣野真係好有吸引力。好似成班觀眾係紅館同偶像唱同一首歌、成班擁躉係足球場為球隊打戲、八號風球百萬港人一齊出黎遊行(仲記唔記得邊一年呢?)... 但係我地教會係佢地對面閂埋門唱詩,就算幾好聽、幾相親相愛、幾咁齊心,D街坊都聽唔見睇唔清楚,真係可惜!好彩而家我地大大增加左透明度,希望有D用啦... 我最驚我地變左Petra另一首歌《Rose-Colored Stained Glass Windows》咁就弊:

Rose-Colored Stained Glass Windows
Words and music by Bob Hartman

Another sleepy Sunday safe within the walls
Outside a dying world in desperation calls
But no one hears the cries or knows what they're about
The doors are locked within, or is it from without

(Chorus)
Looking through rose-colored stained glass windows
Never allowing the world to come in
Seeing no evil and feeling no pain
And making the light as it comes from within
So dim... So dim...

Out on your doorstep lay masses in decay
Ignore them long enough maybe they'll go away
When you have so much you think you have so much to lose
You think you have no lack when you're really destitute

D歌詞係咪極度精彩?

Labels: ,

3 Comments:

At 8/20/2005 12:12:00 AM, Blogger 學子 said...

流通管子有兩種:
一種從上而來,
一種從下而來。
但願我們曉得辨別。
{ : ]

 
At 8/20/2005 02:36:00 PM, Blogger ablogaday said...

如此說來:
從上而來的叫「上流」的流通管子;
從下而來的嘛... 就叫「下流」的好了。
我曉得辨別了,謝謝!

 
At 8/20/2005 10:27:00 PM, Blogger Fany said...

同一條河,流下流下都無分上下啦,
駛唔駛分得咁清楚呀?

 

Post a Comment

<< Home