Saturday, August 13, 2005

打風好唔好?


2005年第一個風「珊瑚」(不過佢個英文名唔係Coral,係Sanvu)打到黎啦!

想 起細個同打工都同全世界人一樣,鐘意打風有得「透」,特別諗起同老婆仲未結婚、初初拍拖個陣,打親風就去新蒲崗麗宮睇戲(呢,最鍾意番做《兩小無 猜(Melody Fair)》個間呢!而家拆左lu!)... 但係到左自己開檔,就明白打工真係唔講得笑:大佬!有大把deadlines要趕,一係番唔到公司做野,一係老婆想自己留係屋企。少做一日野,即係少賺一 日 錢,真係唔係咁過癮!而家明白打工仔從來唔駛為出糧擔心,但其實都唔係奉旨,只不過D壓力去晒老細個度唧!原來做老細既,日日夜夜都要計住每個月賺唔賺夠 出糧俾班伙記,如果唔夠糧出,就唯有唔出俾自己,出晒俾D伙記先,雖然唔係個個老細都係咁,但係至少俾自己明白,打風其實唔係咁值得開心,加埋聽到個D死人lum樓既新聞,就識得係打風既時候,應該先祈下禱...

註:MTSAT-1R紅外線衛星圖片由香港天文台提供。

Labels: ,

2 Comments:

At 8/14/2005 10:18:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

麗宮是我小時侯經常去的戲院,當年還有早場公映。我記憶中她是全港最大的戲院,有前座、中座、後座、特等和超等;她好像只做二輪西片,所以票價比較平。
昨日打風兼黃雨,小兒最高興,因為他以為唔使去課外活動--海童軍。可是他還是失望,還是要去他不喜歡好課外活動。
打風落雨還有一點事記緊要處理:記緊關窗門
昨日我的睡房就忙記了把窗子關上,結果窗台、地板、床單、牆身...等等濕透了!

 
At 8/15/2005 02:17:00 PM, Blogger ablogaday said...

多謝「一梯一伙(1 House 1)」(希望你唔係叫「一樓一鳳」啦)喚起我更多關於麗宮戲院既回憶!規你仲記得個D票座分類,好野!我都係鍾意佢專做二輪西片呢個policy,因為我從來都唔會急住睇邊套戲,點解唔等佢係麗宮做先睇?慳番好多架嘛!而家買DVD都係用咁既策略。

我仲記得讀小學個陣,我學校每年都會係麗宮慶祝聖誕節(可能因為佢夠大,坐晒全校學生!?),帶晒我地班學生睇重做又重做個套《歡樂滿華年》,由肥姐、杜平、波叔(唔記得有無森森同斑斑添!)同陳齊頌主演,我個陣覺得陳齊頌好靚架!

P.S. 閣下個blogD相唔錯bor!

 

Post a Comment

<< Home