Wednesday, September 28, 2005

Suggest a caption

【既然大家咁好反應,就借用一樓一以前俾過我既相黎繼續同大家分享下祖國用黎美化市容既非一般產品設計啦...】

Labels:

5 Comments:

At 9/28/2005 11:08:00 PM, Blogger Camustudent said...

係唔係路呀?為了美化公路(市容)而妄顧路邊人呼吸健康,又一過海神仙之舉。

介紹你睇一個節目,珠江台?《今日關注》﹝類似以前?今日睇真D,全線大搜查等節目,不過係祖國版﹚,內地人呃飯食?事日日新鮮,寫極都寫唔晒。

 
At 9/29/2005 11:25:00 AM, Anonymous Anonymous said...

呢張圖我都見過,但唔係好知道用途,是不是掃地車?如果係,點掃法?

 
At 9/30/2005 12:48:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

如果話係清潔街道又好次行唔通
我覺得佢係賣緊掃把多D
一架車裝了十多把掃把
睇中邊把就買邊把

 
At 9/30/2005 12:22:00 PM, Blogger ablogaday said...

張相你俾我既我梗信你啦,兼且合理得咁交關!

但係咪唔可以問香港人買野個陣最興問既「可唔可以俾把新既我」lor?全部都用過晒...

Camus,珠江台點樣可以睇到?係免費既衛星電視定係收費電視?

 
At 10/02/2005 04:34:00 AM, Blogger Camustudent said...

我就o係有線睇倒,不過成日形住香港會收倒o的內地台,你不妨試試追追台。

 

Post a Comment

<< Home