Friday, October 28, 2005

Thankful & guilty

上次講到戥人地洗禮開心,跟住呢排又有一樣野戥人開心既,就係知到廿年前讀設計既其中兩位同學原來而家想讀或者讀緊神學,準備全時間事奉神!真估唔到神係我地班友中間都laap番幾件歸佢自己,感謝主!睇見佢地年紀同家庭負擔同自己其實差不多,自己聽見,每每都一方面羨慕兼佩服佢地,另一方面又勾番起對神既一份歉意... 唔知十幾年前自己係咪消滅左聖靈既感動,無回應神既呼召,而家人大左、掛慮多左,要回應神就越黎越難,所以特別覺得Rick Warren D問題忠言逆耳!唔怕講你知我覺得最難聽既聖經就係呢段:

「耶穌問西門.彼得:『約翰的兒子西門,你愛我比這些更深嗎?』他回答:『主啊,是的,你知道我愛你。』耶穌說:『你餵養我的小羊。』
  耶穌第二次又問他:『約翰的兒子西門,你愛我嗎?』他回答:『主啊,是的,你知道我愛你。』耶穌說:『你牧養我的羊。』
  耶穌第三次問他:『約翰的兒子西門,你愛我嗎?』彼得因為耶穌第三次問他:『你愛我嗎?』就憂愁起來,對耶穌說:『主啊,你是無所不知的,你知道我愛你。』耶穌說:『你餵養我的羊。
  我實實在在告訴你,你年輕的時候,自己束上腰帶,隨意往來;但到了年老的時候,你要伸出手來,別人要把你綁著,帶你到你不願意去的地方。』」∼約廿一15-18

最難過就係最尾呢句講穿晒我D後悔既諗法!所以假如你後生過我,我俾你既忠告就係要奉獻就趁早!(要生仔生女都係趁早!)唔駛同我講而家都未遲、又或者帶職事奉都可以事奉得好好個挺說話,我頭腦上完全明白...

不過神又真係鬼馬,睇埋落去即刻黎一句:

「如果我要他活到我來的時候,跟你有甚麼關係呢?你只管跟從我吧!」∼約廿一22

即係叫我唔駛人比人。你話神係咪好鬼幽默?

P.S. 順帶一提,未來一個月估計會超忙,恐怕都會好似呢排咁隔幾日先寫一篇(又試履行唔到Mission#1,激氣!)。

Labels:

2 Comments:

At 10/29/2005 10:13:00 AM, Blogger Camustudent said...

每當我聽到牧師的宣道,滿有得著的時候,我便希望自己有一天可以站在講台上宣揚神的道,同樣地使人滿有得著,我更瀏覽過一些神學院的網頁,看看神學的課程是什麼,課程內容的確不簡單呢,不過現在只是看看吧了,我現在還是剛起步上主日學呢﹗

近日每天晚上總會煲《創世電視》,特別喜歡看唐崇榮博士《基督徒感情的聖化》,滿有得著,真是快樂,每天也可以聽道呢。

 
At 10/29/2005 02:33:00 PM, Blogger ablogaday said...

乜話?掛住煲電視都唔寫blog,作死呀?至少有D野正到要煲既,就應該寫出黎益下街坊嘛!

 

Post a Comment

<< Home