Monday, October 10, 2005

十二分對唔住

遲到好過無到,遲到無可再遲既論文卒之寫完,總算鬆一口氣!個word processor話我總共寫左15,756字,拿拿臨send左俾supervisor,希望佢大人有大量,唔好介意我遲左咁多之餘,仲唔駛要我番手改咁多野啦...

今次趕功課,要對好多人講對唔住:

一·對唔住阿爸阿媽,少左打電話俾你地兼無乜返黎食飯睇你地(車!你個衰仔不嬲都要到過時過節先見人架啦!);

二·對唔住阿老細,自己D野做慢左、返工做野個陣精神差左(好彩今日代你lecture個陣無丟你面,算係咁啦卦!);

三·對唔住阿舊同事,無時間返黎幫你地睇機,用唔到個Wacom唯有請你用住老鼠先啦;

四·對唔住阿布殊弟兄(唔好誤會,我呢位弟兄唔係叫喬治),你託我做D野又遲啦!次次都係咁,有怪莫怪,OK?

五·對唔住雅各團既弟兄姊妹,無join你地一齊遠足,係咪少少掃興?(好彩,老婆話行到身水身汗bor!)

六·對唔住陳弟兄鄭弟兄同牧師,你地打電話黎都無時間傾多兩句,咪以為我唔想傾bor,查實好想講耐D;

七·對唔住約翰團既弟兄姊妹,無乜出現兼上個星期五無同你地yaak飯,又無同三位當選既慶祝;

八·對唔住兒童崇拜既同工,開夜開到局部失憶兼大女響朝早發高燒,連教主日學都大懵到唔記得,無厘交帶,要你地食雞唔好意思!(我真係好少會咁架!)

九·對唔住兩個女,老豆陪少左同妳地玩,無晒D親子時間(但係我夜晚都有幫妳地睇功課同襟被架 —— 開夜仲多左入佢地房睇佢地有無褲被);

十·對唔住ablogaday,打亂晒閣下D時間休息,寫blog既時間都無,有無人鬧你又試脫稿先?

十一·對唔住老婆,實太少時間俾妳啦!返工時間電話都無個、返屋企又淨係識對住部電腦寫寫寫、偈都唔見傾多句、兩個女有事又要妳獨力照顧... 但係我最感動既係妳響我趕到天昏地暗既時候,突然送左下面呢盤花比我,好靚!我真係好開心同感動(爭D以為自己唔記得我地呢個特別日子添,原來妳送早左)!不過我唔捨得擺係學校bor,就擺響地下呢度啦咪幾好?

十二·對唔住上帝,多一刻想自己便是少一刻為你作工。然而,我這個對不起這麼多人的一個小子你也接納,謝謝你(寫俾上帝即刻要由廣東話變左書面語...)!

"Grace is getting something that you don't deserve;

and mercy is not getting something that you do deserve."
~ Francis Bacon

Grace同mercy你都給了我,還有誰更值得我投靠?

Labels:

6 Comments:

At 10/11/2005 11:57:00 AM, Anonymous Anonymous said...

保你大講師,恭喜你終於都趕起你份論文.
趁假期好好休息一天,以便繼續衝剌

 
At 10/11/2005 01:40:00 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩!嘩!

見你老兄忙成咁种可以站立得穩…真係感謝天父的Grace同mercy都足夠我地用!

冇錯!趁著假期好好休息一下囉!

UncleMike

 
At 10/12/2005 07:59:00 AM, Blogger ablogaday said...

謝謝兩位的鼓勵和勸勉!

UncleMike,我諗「忙」同「站立得穩」其實無乜必然關係。你無聽過「飽暖思淫慾」咩?有時無無聊聊咪仲多衰野諗...

都係個句:我地以前係罪既奴僕,無論「忙」定「他條」,對罪都甩唔到身。而家俾耶穌拯救左咯,話就話已經真正自由左,但係如果唔投靠上帝成為佢既奴僕,特登俾佢D jobs(事工)fill up多D時間,你話靠個所謂自由、唔靠魔鬼唔靠上帝既自己,有無可能站立得穩?到頭來咪一樣俾魔鬼引誘返佢身邊,做番佢既奴僕;似足一個岩岩戒完毒既人,如果唔裙埋班好人或者上帝既話,到最後咪一樣會返番班舊朋友身邊,吸番毒咁。不過講番轉頭,話由做魔鬼既奴僕轉投上帝成為佢既奴僕,你幾時見過D奴僕既主人搵自己個獨仔為班奴僕死架?擺明佢由頭到尾都無諗過當我地係奴僕,當係仔女至真!

 
At 10/13/2005 12:22:00 PM, Blogger ablogaday said...

小丸子妳呢D忠言真係好逆耳呀!謝謝!不過要逐一向佢地賠罪咪又試有排忙!?

 
At 10/14/2005 10:04:00 PM, Anonymous Anonymous said...

阿晶老兄,我之所謂「站立得穩」的意思係話你「忙」到咁既樣都無「霖」
偈,仲咁龍「晶」虎猛唶!

至於「飽暖思淫慾」呢家野(下刪三百字)...自從投靠左天父,靠著耶蘇哥同聖靈既幫忙,而家既我,閒時最多都係「飽暖思床褥」,成積都算係咁啦!

UncleMike

 
At 10/15/2005 06:05:00 PM, Blogger ablogaday said...

真係可喜可賀!

不過無論乜野試探都好,絕對唔係一次OK永遠OK,而係日日、天天、每時每刻、一生一世既挑戰,唔黐住穌哥攪唔掂...

 

Post a Comment

<< Home