Sunday, October 02, 2005

緊張仔女既家長

婆婆係我上個blog度就我開夜幫兩個女睇功課既問題,除左俾左D comment仲問左個問題,就索性將個reply當係新一日既blog把啦:

上一代既父母多數小學都未讀完,未必有能力幫我地睇功課,就算要睇都好,生活都唔似而家咁,要做既野排到滿晒,時間比較鬆。

不 過我覺得最重要既係,父母知多左其他家長點緊張仔女既讀書問題,知道左驚自己唔花少少精神同時間既話,自己D仔女可能會蝕底,或者響呢個唔健全既教育制 度底下唔夠人爭,攪到自己唔敢怠慢。假設個個學生質素、後天勤力、響學校既表現都差唔多,分別就會係佢響課餘做D乜,同父母俾幾多effort響自己仔女 度啦...

當 大家成績差唔多,老師要俾分或者俾獎、或者唔知為乜要挑選D比較優秀既學生既時候,兩個女成績雖然唔差得過人,但係如果相比 其他同學,做功課有大意做漏 做錯、通告成日唔記得交齊、學校籌款妳父母又無乜捐過錢或者做過義工、又唔識彈下琴或者拉下小提琴、無響乜野比賽lor過獎、叫妳作文寫去完迪士尼既感 受,人人曉講獨係妳兩個女唔曉,妳就自然會驚佢地執輸比人...

無錯,睇功課、溫默書、填通告、捐幾多錢、有無做義工、買幾靚既書包同 鞋、有無補習、學唔學多幾樣樂器、有無參加比賽、有無響麥當當攪過生日會、有無錶 戴、有無去過迪士尼... 全部其實都係可有可無,亦唔存在無俾呢D野佢地就係唔係好老豆既問題。不過當兩個女返左學校,用既野、講既野、做既野、學既野... 個個同學都係上面呢D野好有共鳴既時侯,妳就好驚兩個女會懷疑自己,問自己點解無,阿媽阿爸又點解無做個渣野... 唔係驚佢點諗我,係驚佢點諗自己...

呢D時候,妳就教佢兩個咁話:「乖女,係咁既,我地人生在世,security同significance都唔係建立響上面個渣野度,係響主耶穌既救贖個度...」

婆婆問呢個問題其實好正常,就等於D人懷疑請賓妹係咪一定會遇到個D煩惱,個渣問題我原來全部都問過晒、懷疑過晒、而家就自己受番晒!

所 以我而家完全明白到小一派位個陣,作為家長係咪一定要搵名校俾D仔女。好多時做家長既心態未必會係為左要係名校,而係當妳見到有D學生呢呢啡啡響條街 度,放左學唔返屋企,件恤衫凸晒出黎兼擔住口煙... 咁諗下假如佢地做左自己D仔女既同學又會係點... 妳就會諗點解我唔幫佢搵間有咁好得咁好既學校。我搬左黎中西區五年,起碼都未見過上面個種學生響街上面遊蕩。似乎呢區D學生比較純,讀書風氣比較好。所以 我而家就唔會再問點解D家長要為左D仔女搬去好D既校網區,千辛萬苦甚至要逐間學校拍門話要見校長,搵間好學校俾佢地讀...

駛唔駛呀?駛架。

Labels:

3 Comments:

At 10/03/2005 09:50:00 PM, Blogger Camustudent said...

而家終於知道,我距離最大o既壓力仲爭好遠好遠…

 
At 10/04/2005 12:17:00 AM, Blogger Melody Kwok said...

可能好多家長都會對名校慕名湧至,不過有時名校的成績反為其次, 校風才是重要的一環!
雖然每閒學校都有良莠不齊我機會,但始終有名氣的學校都會比較著重風氣,要學壞都無咁容易啦~
我並不排擠各大公共屋?學校,可是那裡小學生的"早熟"情度確實令人嘩然~
人細鬼壞呀~唉!

 
At 10/04/2005 09:21:00 AM, Blogger ablogaday said...

我好似仲未講到,如果佢地有病有痛既時候,做父母既又會係點擔心法...

 

Post a Comment

<< Home