Saturday, October 01, 2005

樂做送稿阿伯

個邊廂學子用Josef Muller Brockmann同港式切雞人比,有乜辦法唔俾佢打沉?莫講話Brockmann、Erik Spiekermann、定係田中一光(襯機數晒自己景仰既typographers出黎)、就算只係康港自己出產既蔡啟仁都無諗過會比得上。咁岩前幾晚有個都係做設計既舊同事話我知佢響佢公司同個account servicing既同事頂左幾句之後,響三聯書局「laap」完建築設計既書之後,無意中睄到D哲學書,對人生又忽然好似學子同reply佢班人咁,起左一種慨嘆:一團設計火成日都燒唔著,好似壯志未酬(話時話,「酬」定係「籌」?上網都check唔到)咁...

想個世界(至少康港)變但硬係唔變,或者唔係自己想咁樣變,的確係幾無奈...

呢邊廂一樓一響自己個blog講起舊屎,字裡行間散發出黎既唔係臭味,係一種無奈。皆因以前 「出五分力就有十分回報」,而家就手停口停(手唔停都唔夠開飯就唔好講啦!)... 我明你講乜架!大家都經歷過事業上既艱難日子...

想個世界唔變但係又變左,又係另一種無奈...

原來無奈唔在乎未得到或者失去左,係在乎我地用乜野態度面對世上既轉變。如果個地球係度轉而我唔肯轉,執著某D事物,無奈痛苦就隨之而黎。轉變本身其實係中性既,即係話唔好將D無奈同痛苦賴個世界或者上帝。好多人見個世界變好左又唔見佢多謝上帝,反而覺得係自己功勞;變衰左或者變得唔岩心水,先至會怨天尤 人。應該問下自己點樣面對呢個不斷變既世界,或者唔係依住自己心意變既世界,個種態度恰唔恰當(注意上帝已經俾左我地自由去選擇用乜野態度面對轉變!)。 如果選擇堅持自己個團火或者選擇堅持懷緬昔日既光輝歲月,咁對住要變或者唔變就要硬食架啦!

上帝造呢個世界係充滿生命,係一個有機體,不停咁變係佢既定律,唔會靜止落黎,唔係上帝駛乜分派我地人類好好咁管理個大地(參創世記一章28節)?知唔知organizational change或者managing changes係MBA既專門學科黎?明白個世界根本就係變幻無常既,我地就唔會輕易因為一D我地接受唔到或者唔願接受既轉變而埋怨同歸究上帝,兼且覺得無奈。阿虫有幅畫咁寫:「任教風雷頭上起,看透無常是正常。」呢個秘訣幫我地係百般唔願意既痛苦同無奈中重新企番起身,丟左D消極既態度,發現可以點樣將人生既無常轉化成令自己更加成熟既機會。阿虫仲有另一幅畫咁寫:「橫逆風雨來,張傘擋不了;解衣赤膊行,我嫌雨點少。

岩岩收到婆婆新寫篇journal個alert email,首歌詞好岩駛,就借黎用下(唔係個個可以睇到嘛!):

《普通的人》∼陳芳榮

像那小男孩的餅和魚,讓我獻給主
就算多寒微,衪不介意,全盡我心思

無論是多少,全是不緊要

在我主手中,一切也奇妙


在這一世裡,不管錯對,讓我再奔跑

就算多平凡,都不計較,神是我倚靠


人若逆風上,能力多牽強

憑著主力量,衪給我保障


(副歌)是個普通的人,沒有可誇口

    但我什麼都有可能,神在我背後


奉獻我僅有,神大愛深厚

欠缺裡沒有還是夠(那怕我沒有常足夠)

隨住年紀大左,我越黎越體會到人生既滿足,並唔係黎自自己做緊設計定係切雞、五分力換十分回報或者十分力換五分回報... 而係響件事上有無盡過力,過到人過到自己之餘,仲有無過到上帝?我拿住五餅二魚盡心咁整餐飯出黎就以經OK,可唔可以餵飽五千人就係上帝額外既恩典,俾唔俾既主權係上帝個度;就算整左呢餐飯連自己都餵唔飽都唔駛洩氣灰心兼無奈,個point係盡心整左個度ma!上帝睇到格,佢今日無俾你食飽,就即係預備左D仲正既野第日補償你,個種滿足唔單止會係肚腹既滿足咁簡單。響當下呢一刻我已經盡心盡力,上帝appreciates,就已經夠晒。

唔甘於平平凡凡,普普通通咁過一世,就要睇用乜野標準。做到好似Josef Muller Brockmann咁梗好,but it's your life! 都唔係做俾人睇既。最緊要係自己一世人有無賺左,上帝又點評價我一生,會唔會話我係「又忠心又良善既僕人」(太廿五14- 30)?

唔好講到咁屬靈咁崇高啦,後現代最鍾意講感受講開心,開心咪得lor!我第日有錢有女婿養(希望兩個女嫁個錫佢地既有錢人啦...)既話就可以去神學院,好似Tevye咁進修下聖經,無錢咪學下個弟兄呢埋響屋企讀lor!

(車!你估你實有錢淨,有得退休,好似絕世高手咁銀銀腳架啦?)

都曾經同一樓一傾過,大不了做送稿阿伯?!舊屎自己係studio打工個陣,見送稿黎個D阿哥、阿叔、同阿伯都不知幾多野講:呢位阿哥話佢點樣戰勝癌魔、 個位阿叔又可以同一樓一研究下馬經、呢位阿伯又話佢D仔女不知幾孝順,帶佢去旅行幾咁happy... 呀,記得啦!仲有個位送smartjet黎既阿姐,佢每次送完稿梗搵阿Uncle Mike嗲幾句架啦!我見佢每次黎個樣都好開心既...

其實廿幾年前出黎做野,都預左自己呢行未必會做一份工做到有退休既一日(做到身心頂唔順就大把機會!),所以晨早買左份有退休保障既保單,加埋呢度做下個度做下既濕濕碎強積金,希望唔駛lor埋黎供兩個女讀書,第時可以同老婆慢慢搣埋佢,同諧白首...

我 在主裡大大地喜樂... 我並不是因為缺乏才這樣說:我已經學會了,無論在甚麼情況之下都可以知足。我知道怎樣處卑賤,也知道怎樣處富裕;我已經得了祕訣,無論在任何情況之下,或 是飽足,或是飢餓,或是富裕,或是缺乏,都可以知足。我靠著那加給我能力的,凡事都能作。∼腓立比書四章10-13節

一樓一,唔駛無奈,舊屎沖左落屎坑幾唔閒?,你仲有得呵架嗎!?

Labels:

2 Comments:

At 10/01/2005 11:09:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

好耐無入過戲院睇過電影了,一般來說我會與太太每年看一兩套電影。對上一次是結婚週年紀念日,與太太走進IFC看戲浪漫一番。可惜選了一套爛片,事後看翻影評,影評人比佢兩粒星(兩粒星的註解是:唔看並不是損失)
印像中你老哥收藏了有很多電影DVD碟,請問可否借三五七套來看下門口?我看戲其實無乜特別要求與口味,最重要是戲情要合情合理,演員唔好只係得個樣而演技欠奉。

你在主的國度做供積金
我亦有做,是在馬會做強積金
每次儲些,每次儲些,我估計已儲了很多了!

(ps. 每次結尾時都要強迫性輸入些怪字,好鬼煩!你的要求對我呢D有讀寫障礙的人來說,是很辛苦及有歧視成份,請問可否取消佢?)

 
At 10/03/2005 02:56:00 AM, Blogger ablogaday said...

做乜事講起睇戲?好似有D九唔搭八...

我認識既一樓一做設計或者切雞就無乜特別要求,但係睇戲既要求就絕對唔低。但係範圍始終要俾D...

突然又轉話題講強積金,又有D語無淪次... 我轉數快都追唔到呀老友!

輸入怪字既因由係收到D垃圾comment(閣下個blog都有啦!),所以唔會取消。

我睇你上面寫既唔多似讀寫障礙,似老人痴呆多D,D思路咁飄忽既!係咪同我一樣訓得少得滯?

 

Post a Comment

<< Home