Wednesday, January 25, 2006

無法測度卻又自我啟示

好耐都無寫過D屬靈野。呢個thought係學子響我擒日個blog既comment引發既。多謝佢!

我地做設計既,響創作階段點天馬行空同unpredictable都唔拘,到execution就既要有unpredictable既surprise,亦要落番地、少番D unpredictability。要件設計work,就即係要將響天度既正idea communicate俾響地上面既user(一般人)。要人明白,唔多唔少都要用番人地既convention,即係要變得predictable番一D。

Photo from NASA. All rights reserved.

宇宙首席設計宗師上帝夠unpredictable啦卦!我地呢D泥土做既人點先同到佢咁高既靈黎溝通呢?咪就係佢向我地啟示佢自己lor! 神學上面叫self-revelation,佢為左就住我地而道成肉身,如果唔係我地點知上帝響度呀?我真係覺得上帝呢樣野好妙!鍾意就完全唔俾我地見或者感受到,以為呢個世界無神;鍾意又可以向我地主動啟示佢自己,睇見耶穌就等於睇見上帝(約十二45)、讀住聖經就明白佢更多、望住個大自然同浩瀚無涯既宇宙,就無辦法否認宇宙間有佢呢位造物主宰(羅一19-23)!無法測度卻又自我啟示,完全自主卻又唔會忽略我地呢D蟻民最濕碎同無理既要求...

服晒你呀,上帝!

3 Comments:

At 1/25/2006 11:32:00 PM, Blogger 學子 said...

咪客氣。可以提供到好題目俾你發揮,係學子?榮幸!

?人成日覺得信耶穌好老土好食古不化,同 creative 同美感同有趣拉唔上乜?關係,真係覺得好可惜。都怪傳統以來太單單?重「內在美」,視外表可見可觸碰?美如洪水猛獸。其實真係越來越覺得 creativity 呢家?與造物主有莫大而不可分割?關係!!!

 
At 1/27/2006 02:02:00 AM, Anonymous Anonymous said...

其實,我地做設計、做創作既,要 creative 得黎又唔好咁 unpredictable 、要 functional 得黎又唔好咁 conventional ,小弟有句練功口訣分享!

就係 " 情理之內,意料之外 "

上帝之所以咁美妙…係因為神既創造同作為都係在情理之內,但意料之外!

UncleMike

 
At 2/07/2006 01:31:00 PM, Blogger ablogaday said...

我認為general revelation正既地方就係你話佢係啟示又得,話佢唔係啟示,係我地一廂情願又得。上帝做到咁含蓄,先至唔會干與我人類地既自由意志。上帝呢下真係至高至妙!

 

Post a Comment

<< Home