Friday, April 07, 2006

繼續祈禱

要靈修、要祈禱、要讀聖經、要祈完再祈、要等候、要有信心、要順服、要... 呢D都係五十年... 唔係,係五千年都唔會變既真理。就算唔係真理,都係千古做基督徒都枕住要做既操練。(其實有無諗過,如果上帝要你每日做既野都唔同咪仲恐怖!)同樣,就算我個blog唔止講過一次既題目,都一樣可以提完再提。今次就由女兒用「趣味寫作」黎講:

《有趣的實驗》

今天我做了一個實驗。


材料:醋、清水、糖、鹽、和梳打粉。


我們先把醋放進清水,然後加糖,再將鹽放進去,可是還沒事發生。最後我再放入梳打粉,你猜有甚麼變化?就是立即有很多泡從杯裡冒出來!


我們做這個實驗是因為它就像禱告,很多時候我們要有耐性,才會看見結果。


就我所領受既,好多時上帝都唔會因為我地祈多D禱就拎走D困難,因為咁做多數只係害左我地多:「橋」埋雙手祈兩野禱就有上帝出手攪掂件事,唔單止縱壞我地繼續自我中心,有事就淨係識得搵上帝,你估我地既上帝係呼之則來揮之則去既咩!與其改變我地既週遭環境,我認識既上帝反而鍾意改變我地對困難既睇法,改變我地回應困難既態度同方法。講到尾,都係後者比前者榮耀神多D,你話係咪?

Labels:

3 Comments:

At 4/14/2006 05:22:00 AM, Blogger 學子 said...

係!

 
At 4/14/2006 01:25:00 PM, Blogger ablogaday said...

有感我地而家講既見證似「呻」多過似見證,內容多數係我遭遇咩問題同困難,祈黎祈去都唔見神出手幫我攪掂佢或者lor走佢,但係又唔敢講話係上帝唔靈(音「靚」,平聲),所以響現階段唯有無奈、無辦法、死忍、同屈服(唔係順服)...

 
At 4/14/2006 09:29:00 PM, Blogger 學子 said...

都係呀。好多時都覺自己好鬼約拿!

 

Post a Comment

<< Home