Sunday, February 26, 2006

唔知寫乜好

大女聽日又要交「趣味寫作」,睇下佢今次寫D乜先:

二月二十四日 《不知道》

  今天,我總是不知道寫甚麼,這個不好,那個又不好。媽媽給我建議,爸爸又給我建議,我還是拿不定主意。於是,我便將這個心情寫下來... 噢!這不就是一篇「趣味寫作」了嗎?

拿!唔係淨係我先諗唔到寫blog寫D乜,原來個女都同我差唔多嗟!

7 Comments:

At 3/01/2006 02:06:00 PM, Blogger Camustudent said...

好彩你個女係高材生,如果俾著我呢D學生寫篇野話唔知寫乜好,肯定俾老師以為我玩野,嘈餐死o者。我讀小學既時候冇趣味寫作呢家野,只有周記,讀小一時有一篇周記比較深刻,但只係記得第一句︰「星期天爸爸帶我到馬場……」穿晒煲,俾老師知道我o係度作文唔係寫周記。

我建議你個女都開返個blog寫下野,咁咪隨時隨地都有一大堆趣味寫作做backup囉﹗

 
At 3/01/2006 03:50:00 PM, Blogger ablogaday said...

我有叫過佢開架,不過諗諗下都係唔好,因為等我自己個blog諗唔到寫乜個陣就搵佢D趣味寫作黎攝下期都好,唔駛脫期咁耐呀嘛!

就好似呢日咁,點解搵左個女篇文黎攝期呢?其實我老早寫好左一篇架啦,係有關送一本書俾一位弟兄既,點知佢無返崇拜,唯有暫時收埋,等我真係送左本書俾佢先至post出黎...

 
At 3/03/2006 06:38:00 AM, Blogger 學子 said...

今時今日有「趣味寫作」,是否意味著我們以前寫的是「悶蛋寫作」呢?兩者有何分別?

{{ : )

 
At 3/03/2006 09:24:00 AM, Blogger Camustudent said...

哈﹗原來你個subject係有雙重意思既。

 
At 3/03/2006 03:02:00 PM, Blogger ablogaday said...

我諗係雙重目的多D...

呢個功課既命名係老師,就已經說明左老師對學生既期望(或者仲包埋評分既準則),亦暗示左Camus兄以前寫既周記真係可能太悶蛋,攪到D老師都頂唔順勒,於是就將一個原本用黎訓練學生記事技巧既「周記」功課,將個目的twist少少,變成娛樂老師自己既方式勒。學生有文可作,老師有文可改,見事又算做左,分別就係佢地改緊個陣唔會咁易「洽眼訓」(Big-5 show唔到個有「目」字邊既「?」字,其實好多廣東字都係咁)...

但係我想問既係:小學生作文既對象唔係小朋友自己而係老師,呢樣野妥唔妥當呢?小朋友認為有趣味同過癮既野,響老師心目中其實又係點呢?

 
At 3/04/2006 12:05:00 AM, Blogger ablogaday said...

老師的評語來了:

你把這趣味寫作變成沒趣味了!但是不打緊,你把當時的心情都記下來,也算有趣啊!(但請不要篇篇是這樣!:))

 
At 3/04/2006 03:05:00 AM, Blogger 學子 said...

嘩,有冇趣味,都好主觀o下喎!

係o羅,點先為之「有趣味」先?

(如果咁問,老師會唔會覺得自己被挑戰呢?ablogaday,不如你去家長日時,幫我問o下??!)

 

Post a Comment

<< Home