Saturday, March 11, 2006

俾面派對(一)

無幾可禮拜六都要晨早爬起身,皆因要俾面兩個女,由佢地兩個做導遊,帶我去參觀佢地新搬去既「暫借校舍」咁話喎!係咁既,佢地學校要拆左佢重建,所以學校要搵間人地荒廢左既校舍,翻新佢黎用住先,等幾年後起好之後再搬返入去。

新地方唔錯,有個大操場俾佢地走動,校園裡面又多左D花草樹木,不過圖書館就細過以前。而家佢地返學放學既車程都遠過以前十分鐘,除左朝早要早少少起身之外,校車費都貴多過以前五十蚊一個,即係每個月要駛多一舊水勒。

兩隻野唔知幾時開始學得影親相就豎起個V字...

Labels:

2 Comments:

At 3/14/2006 02:00:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

如果有聽陶傑的光明頂,佢都話時下的年青人,有理冇理影相時就整個V字手勢。五、六歲、十五六歲或廿五六歲都會作此手勢,陶大哥話呢個手勢極之無意思及反智,都唔明D人影相時點解必有此動作。
犬兒影相時亦有此V字手,我都唔明點解?影張相姐,關乎勝利嗎?我已開始禁止他作出此舉動。

 
At 3/14/2006 03:03:00 AM, Blogger 學子 said...

豎起 V 字手勢影相,影得最型最唔無厘頭?,唯獨邱吉爾

 

Post a Comment

<< Home