Sunday, March 12, 2006

俾面派對(二)

雖然話係兩個女成日嗌住話要去迪士尼,但係黎黎去去都似係老婆想去多D(好啦,我知佢都係想?兩個女開心嗟,但係似乎另有原因...),放親假都話「不如今日去啦!」仲擇日不如撞日,突然訂左四張飛響禮拜六去。

好啦,廢話少講。星期六晨早參加完俾面派對(一),返屋企食過午飯,馬上出發!

搭地鐵東涌線同迪士尼線既一路上,妹妹都顯得非常興奮。到站時佢本來跳出車門就即刻想出閘,如果唔係老婆話要去廁所,我都影唔到呢張相。

一家人決定由裡面玩出黎,所以先坐火車入樂園既另一端開始。響「Fantasyland」個站一跳落火車,妹妹就唔理三七廿一見到乜就即刻話要玩,首當其衝既就係對到正個火車站既Cinderella Carousel勒。

家姐就好少理,寧願先排隊同佢最鍾意既Minnie影張相... 排排下突然間米妮話要行開下補補妝(我諗其實佢係想去?所!),叫大家等佢兩分鐘,家姐都好樂意等.... 到個妹玩完個merry-go-round,我同佢都仲係排緊,但係佢都無怨言,仲係好開心咁繼續等... 最後到佢影既時候,佢特登lor埋個裝八達通既Minnie袋出黎俾正牌Minnie睇,Minnie見佢咁有誠意,走之前仲咀左佢一啖。大女既表情一句講晒,滿意!

-----
Sorry!以下呢部份可能太驚嚇,所以無相。咁勒,就由大女現身說法,整篇「趣味寫作」你嘆:

《迪士尼怪談》

  你見過小朋友玩迪士尼樂園的機動遊戲哭嗎?我前天看到了一個,她就是我的妹妹!因為她玩完「飛越太空山」之後,她很驚慌,出來的時候,她說她以後都不會再玩這個遊戲了。


我睇見妹妹響漆黑既太空返出黎既時候呆若木雞,乜都無講,就諗呢次會唔會成為佢將來既童年陰影呢?

一人黎一個香吻,預祝媽咪生日快樂!(會唔會呢個就係我上面話既「另有原因」呢?)

一家人一人整左一個薯蛋頭,眼耳口鼻同手腳配搭就個個唔同。就黎張另類全家福啦!左起daddy、mammy、家姐同妹妹。

一直慕名已久既《獅子王》音樂劇終於有機會欣賞!雖然呢個半小時既「樂園版」無論規模、服裝、道具、舞蹈、化裝、同長短等,都比唔上響倫敦上演緊既正牌「百老匯版」,但係製作絕無令我失望,兼且可以話係我今次「迪士尼奇妙之旅」最鍾意既項目。扮Simba同Nala既男女主角,仲有負責講故事既Rafiki,現場唱功實在了得,和音同高音位都零瑕疵!

留番齋睇既「美國小鎮大街」響夜晚欣賞,五光十色得黎估唔到又另有一番風味。條街既夜景都好靚,加埋煙花仲靚到癲!(點解人地D煙花放響上黎無咁多爆炸聲既呢?)跟住我地一家人響「大街餐廳」慢吞吞食晚餐,等D人散晒至慢吞吞行出去搭地鐵,都好寫意!妹妹就一早已經無晒電...

身為康港人,點都要俾面黎消費一次咁話...

Walt Disney之所以起迪士尼樂園,其實靈感係黎自丹麥首都哥本哈根既Tivoli遊樂場。呢個超過160年歷史既遊樂場可以話係至今仍然存在既最大型experience design項目。Experience design既基本原理係要比電影既影音更進一步,多方面咁帶設計用者進入另一個感官同經驗世界。佢要用到既設計技巧,涵蓋左大部份現有既設計範疇,包括graphic communications design, product design, environmental design, user interface design, emotional design, costume design, stage design, special effects design, game design, production design...(you name it!)體驗左設計其實唔係淨係屬於畫畫下個班人,兼且係屬於渣feet個班decision makers。設計如果成為班老細都有既mindset,出黎既產品真係可以好有impact!但係正如Camus前牌講過:天國更美!

Labels:

1 Comments:

At 3/17/2006 02:24:00 PM, Blogger Camustudent said...

童年陰影呢下野真係唔講得笑架,我都要大大下先將D機動遊戲逐樣擊破,到而家都仲未擊破得晒。

P.S:妹妹整既薯蛋頭,笑容幾似佢自己。

 

Post a Comment

<< Home