Monday, September 01, 2008

又到新學年

又到九月一日,晨早天未光五點鐘就趷起身想趕工做野,但係結果公事就做得無幾多,反而梳洗完之後想先為個弟兄代禱,祈完之後個工人都已經起左身準備兩個女返學既野,我心諗不如疊埋心水幫手攪醒兩個女算啦,又決定同兩隻野一齊食早餐(其實我根本鍾意朝早見到佢兩個)...

同兩個女玩完,送左佢地出門口,跟住就入房同老婆講聲早晨... 響個窗口向住中環影番張相... 勁背光!

大學響呢個暑假大破慳囊,幫我地批研究人員換晒D電腦,我D同事家下個個都用部Core 2 Duo既Dell配個16:9既廿吋monitor,我因為係死硬派Mac友無福消受,但係真係睇到我流晒口水,心諗無理由我無份嗟!?於是自把自為lor左部自從個graphic designer走左之後就俾人荒廢左既PowerMac G5黎用。嘻嘻!都叫做有部好過我本來部機既二手機安慰下自己... 部機快左、個monitor大左、RAM同hard disk既容量都多左(查實我部PowerBook G4長期都係得番3 GB,做野就好似住響個兩百呎房咁:轉個身都難!),好過無啦!不過跟住就要煩檔案同步既問題... 仲未諗到一個好既方案,不過加埋部iPhone,以後應該可以少D將部PowerBook帶黎帶去咁返工放工,老婆應該會吟少D掛?

不過D舊電腦既前途就唔知點啦... 上晒鎖,佢地似唔似囚犯?

Labels: ,

6 Comments:

At 9/02/2008 02:28:00 AM, Blogger big_head said...

》 祈完之後個工人都已經起左身準備兩個女返學既野

請了新工人? 恭喜!

 
At 9/02/2008 10:18:00 AM, Blogger ablogaday said...

梗係唔係... 舊呢個到十號last day,新既仲揀緊,人地又揀緊我地...

 
At 9/03/2008 12:36:00 AM, Blogger big_head said...

》可以請工人is already a blessing la.誰然請的過程有點麻煩... right?

by the way, mac 機你點打廣東話?

 
At 9/03/2008 01:35:00 AM, Blogger ablogaday said...

Hiring a maid... started as if it's a curse... then you realize it's a blessing... same for most life difficulties.

在MacOS 10.4以前都是用一個免費的廣東話輸入法,但因未支援10.5,要改用built-in的倉頡速成加上普通話拼音。

More info on Chinese input methods on Mac OS:

[Chinese Mac]

This free Cantonese Input for MacOS 10.5 I have installed but haven't got time to figure out how to use it.

 
At 9/03/2008 02:24:00 AM, Blogger Mack said...

我好明白「轉身都難」...所以我剛剛upgrade左部iBook隻Hard Disk (250GB!) :P


我學校都換機...換Lenovo,不過唔知點解換走出面用左兩年幾嘅機,而Cyberport用左成四五年嘅壞機就...繼續壞。

咁多舊電腦,多數都送去翻生然後賣俾窮人?雖然有時起新高登都會見到有好多機寫住"PROPERTY OF XXX UNIVERSITY"。

 
At 9/04/2008 04:03:00 PM, Blogger big_head said...

謝謝!

》 This free Cantonese Input for MacOS 10.5 I have installed but haven't got time to figure out how to use it.

Can you let me know after you figured it out? No hurry, though.

 

Post a Comment

<< Home