Monday, July 02, 2007

起來!前進!——回歸十週年紀念blog

一樓一問候,唔寫唔得啦... 又真係,原來上次返黎自己個blog度打掃,都已經係十日前既事!要各路網友響過去呢兩個禮拜(一樓一講得誇張左D,話我成個月無寫野喎!)摸門釘,謹此致歉!上一篇blog個題目係《放多一日假》,對各位黎講就好似放左兩個禮拜咁,sorry!

等我都黎寫番篇回歸十週年紀念blog先:

我響回歸日成日諗住既,就的確係我地偉大祖國國歌既呢幾句歌詞:

 「起來!不願做奴隸的人們!...
  起來!起來!起來!...
  前進!前進!進!」

係咪好鬼愛國呢?

老細響上個禮拜尾突然間話要響禮拜二下晝上杭州做個pitch,禮拜四放工前briefing,講左一渣野,連同幾段英文字,我要將佢零碎既思緒重新組織,用靚靚既全簡體書面語寫番出黎,變成圖文兼備既PowerPoint project proposal。我心諗禮拜五做夜D,禮拜六就算去遊船河,禮拜日返完教會返屋企做一個晏晝send俾佢睇第一稿,禮拜一繼續做繼續改,禮拜二朝早返工finalize埋佢,時間都應該OK。

遊船河呢日係英國佬結束統治香港十周年,我著左呢件十年前買既T-shirt做紀念。十年前今日落雨,十年後今日落狗屎!十年前彭定康著住西裝淋住雨喊住口攊住張濕既國旗上船返英國,十年後我就著住件濕晒既紀念T-shirt!

全身濕透上左隻遊艇之後個電話響左幾次先聽到,原來係老細打黎無人接聽,落左個voicemail,佢好有禮貌咁問我個PowerPoint既進度點。咁既情況梗係要覆,佢話俾我知佢唔係禮拜二飛,係二號飛,而且因為要響深圳飛,所以個PPT必須要響二號既朝早十點前finalize!

無既,幾十歲人咩未試過jet?繼續遊埋個船河到十點,同老婆兩個女飛的返歸,攪掂埋佢地沖涼訓覺十二點幾一點,自己即刻訓養足精神禮拜日早起身開工...

無辦法啦,崇拜返唔到、義工同工分享會參加唔到,要留響屋企趕工。好在老婆同兩個女都有地方要去,我可以專心咁做快D。呢日除左兩餐落街之外,其餘時間都係做做做。傍晚六點同夜晚十一點俾左兩轉老細望,文字方面大致OK,之後既工作都主要係搵圖,scan圖,加圖... 做呀改呀,呢句歌詞就越黎越清楚:「前進!前進!進!」... 一直做到半夜兩點鐘卒之頂唔順,達落梳化洽一陣先... 較左個鬧鍾兩點七,但係響左都唔係好想郁,D歌詞就繼續黎:「起來!不願做奴隸的人們!... 起來!起來!起來!... 前進!前進!進!」究竟我依家係工作既奴隸定係睡魔既奴隸?三點鐘終於戰勝睡魔,起身洗個面刷過牙繼續...

五點零天光啦!不過個月亮仲係大大個清澈可見,加上擒晚落左兩場雨D空氣無晒煙霞,好靚!即刻影低佢先,不過影出黎capture唔到當時個mood,個月亮細咁多既!?

九點鐘終於攪掂啦!可惜個PowerPoint file最後用左成90張圖,有13MB大,email唔到,壓縮又唔細得幾多,亦都無時間擺上網俾人download,索性斬開兩件再email,九點半大功告成,老細滿意收貨(其實佢都無時間唔滿意,要趕住搭車去深圳機場)... 啊欠!

既然又即刻訓唔到,於是攪醒兩個女。大女唔肯起身,如常賴床,細女就自動自覺起身(呢樣係佢一大優點)—— 既然咁乖就等老豆同妳去麥記食早餐啦!他他條條同家人一齊食早餐永遠係我最響往既生活,家陣直落做完一日半至食就仲覺relax!食完早餐,漢堡飽氣同奶茶氣攻心,動作開始變得緩慢,唔好意思... 啊欠!我真係要停一停訓一訓勒,各位!

ZZZ... ZZZ... ZZZ... ZZZ....

Labels:

6 Comments:

At 7/04/2007 03:25:00 AM, Anonymous Anonymous said...

乜相距得十日咁少?
你自己話ablogaday??
小兒有一同學仔的名字叫:錢進
姓錢名進 幾 有 型

1house1

 
At 7/04/2007 08:06:00 AM, Anonymous Anonymous said...

"摸門釘" is the thing happened to us all the time.

Disappointed?

Accustomed to la...

ablogaday, add oil ah!! (on your job, on your church life, on your family life and many...)

Support you!

 
At 7/04/2007 01:46:00 PM, Blogger ablogaday said...

一樓一,我中學係讀文科,大學係設計文學碩士優等生,正所謂「文人多大話」,最吹得、最適短話長說、小事化大、將小事大造文章...

我寫blog第五日就已經做唔到a-blog-a-day架啦,唯有將佢當做願景(vision),唔當做現實。

你應該好似真正a-blog-a-day既阿歡咁鼓勵我吖麻!不過點都要多謝你三更半夜都黎探我!Thank you!

 
At 7/04/2007 10:01:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Thanks Ching Ching!

But I failed to be ablogaday on 18/6/2007.

Besides, I don't know how to 短話長說、小事化大... I just speak my mind, sometimes a naive mind. But all from my heart.

Thanks for your visit!

 
At 7/05/2007 10:57:00 AM, Blogger ablogaday said...

> I just speak my mind,
> sometimes a naive mind.
> But all from my heart.

In a world filled with lost and despair, a genuine mind and writings without pretense are already the best antidote one could give. I should thank you for making blog reading more enjoyable.

 
At 7/05/2007 10:40:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Thanks for your words! You too, you make blog reading enjoyable too, but you seldom post, is that 物以罕為貴?

Um... I guess it must be.

 

Post a Comment

<< Home