Saturday, June 02, 2007

沒有《溏心》的日子

沒有《溏心》的日子,第一日,晴。

哎喲!擒晚set錯左部錄影機既時間,無錄到大結局呀!邊位有錄到落帶或者牒既下次見面帶黎借俾我啦唔該!

大結局都做埋勒,無得向前望唯有望返轉頭:

我肯定他們會在年尾台慶的演藝獎項得到提名,但誰會贏出呢?

鍾意聽大契quote聖經,哭笑有時,做人真係唔可以奢望淨係得笑既時候無哭既時候。
鍾意睇大鮑縮住個膊頭笑。
鍾意睇得得地為左個細佬食死貓,對住阿虫幅畫默想「甜要吃,苦的吃,酸的也要吃」既大道理,跟住大鮑響佢背後閃出黎,話「你再唔講實話,屎也有得你吃!」(細女不斷笑住重複呢句)
鍾意睇見一個人回轉,永遠令人感動,多謝班編劇俾細契最後都能夠頓悟知錯。但係舅父波既下場又係點?
但最鍾意睇既當然係得得地響常在心後面靜靜地做守護天使,守得雲開見月明。多謝無線圓左得得地同全香港觀眾既心願!

Labels:

4 Comments:

At 6/03/2007 12:16:00 AM, Anonymous Anonymous said...

你咪睇咗大結局囉, 重睇?!

亞晶, 如果有得選2007年最喜愛既BLOG, 我會選你呢個, heehee, 一打開你個website, 睇到呢個blog, 當堂醒一醒!!!

我最impressed既情節係Alfred同常在心分手既2年內寫日記黎惦記對方,好淒美同浪漫! (註: 睇電視就好淒美, 現實自己係咁就好淒涼嘞).... 同埋亞Gil同佢老婆分居時大契走去佢娘家搵佢老婆返去的一大段道理, 真係發人深省架!

 
At 6/03/2007 01:33:00 AM, Blogger ablogaday said...

沒有《溏心》的日子,第二日,晴(仲好熱添!)。

我邊有睇呀?我淨係同阿M姐坐響妳對面,望住妳地個個一住食一住擔高晒個頭用《溏心》送飯之麻!雖然係已經知道晒個故仔,但係仲要慢慢欣賞佢地做既戲,係要個種投入感丫麻。

咁妳講呢兩段又真係好深刻既!呀,仲有,大契響醫院對住岩岩小產左既Jackie,話好想教好佢,不過因為自己癌病復發只怕無機會教... 呢個家婆真係好得交關!

乜話?2007年會係最好呢篇!?

 
At 6/04/2007 03:05:00 PM, Blogger ablogaday said...

沒有《溏心》的日子,第三日,晴(仍然係超熱!)。

多謝電視迷團友借來大結局的錄影帶,拿拿臨睇完佢!老婆同兩個女都有陪我再睇一次,睇完之後我同兩個女講,第時要揀D好似得得地咁好既boys先嫁(講之前有D出唔到聲)。

毋忘六四

 
At 6/08/2007 02:11:00 PM, Blogger ablogaday said...

沒有《溏心》的日子,第七日,勁大雨!

係咪個天都有D唔開心,成日都係灰掹掹落咁大雨?我相信《溏心》收視高企除左係因為常在心條故事線之外,仲因為對響嚴重壓力下,生得一兩名既香港核心家庭黎講,唐家一家大棚人溫馨和諧既場面好令人羨慕(所以響D商場度D人就最鐘意睇到大鮑聯同大細契一齊出席,唔係睇佢地嗌交,係睇佢地互餵鮑魚!),如果見到佢地爭產,就更加著緊要追落去...

係咪個天都有D唔開心,見到弟兄姊妹一家人關係有D張力,擔心我地處理得唔好?

 

Post a Comment

<< Home