Wednesday, June 20, 2007

放多一日假

正經完三日,放多一日假響屋企攤唞下。

朝早訓晏少少,慢條斯理食早餐,享受一下難得既寧靜(我意思即係無幾可日頭我響度但係兩隻馬騮唔響度,所以間屋都企理D)。

晏晝就帶兩隻馬騮去健康檢查,仲一齊去麥記食雪糕添!我問佢地會陪我懶街兼響街邊食野到幾多歲,兩隻野啋我都傻!

傍晚響電話知道老婆話響公司好唔開心,我話俾兩個女知,仲叫佢地一齊幫媽咪祈禱,希望媽咪可以唔駛無端端俾D無癩鬼婆鬧。媽咪八點鐘返黎,兩個女即刻放低筷子走埋去hug媽咪,媽咪唔知乜野事,我話佢知我地幫佢祈禱,佢話唔知係咪咁所以響公司大步攬過。感謝神!

Labels:

1 Comments:

At 7/03/2007 10:31:00 AM, Anonymous Anonymous said...

相信你最近一定很忙,已有一個月沒有更新blog了!
1house1

 

Post a Comment

<< Home