Thursday, September 14, 2006

又一個星期

又一個星期了!

返過工、教過書、返過教會、跟弟兄們討論過一些問題、擔心過一些弟兄姊妹、開過一些會、決定了一些事情、turn down過人家一些建議(不好意思!)、計劃了一些事情、再擔心過一些弟兄姊妹、不開心過一些時間、跟太太出外吃過晚飯、逛過街、參加過崇拜、領過聖餐、探過爸爸病、擔心過爸爸的病、吃過一些馬來咖喱、做過一些禱告、返過一趟深圳、見過一些人、談過一些事、拍過一些照、寫過一些email、煩過一些事和人、瀏灠過一些網站、無所事事過一些時間、給過弟兄一些建議、犯過一些思想的罪、羨慕過一些人、看過一些電視、笑過一會兒、靈修過、給過學生一些教導和鼓勵、說過一些謊話、偷懶過一些時間、擔心過一些經濟問題、見過一些路過香港的弟兄姊妹、說過一些電話、八卦過一些人和事、又不開心過一些時間、想通了一些事情、當過蘋果電腦顧問、動過一些情緒、打過一次女兒、得過太太的慰問、想過寫一些題目、收過一些久沒見面弟兄姊妹的電郵、看過學生一些presentations、comment過他們的功課、又教過書、comment過人家的一些blogs、就是沒update過自己的網誌,所以雖然夜了一點,還是寫一則吧!

這就是一個星期了!

Labels:

8 Comments:

At 9/15/2006 03:23:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩!稀客駕到!梗要招呼下。拿,上次你話我寫既野略嚴太正面,家下到你話一堆無聊瑣事都話值得感恩,似乎閣下既comment都不遑多讓嗟。既然家下得閒番D,幾時再飲茶吹吹水?

 
At 9/15/2006 11:59:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

唉!又到四字頭了!

出過世、拉過屎、食過手指、發過燒、讀過兩年小學一年班、做過班長、被同學蝦、先生話我D寫得醜樣、曾經有過不愉快的小學時代、上到中學、返過團契、上過聖堂、單戀過隔離位女同學、出過貓、見過家長、寫過散文、投過稿、得過獎、中三轉校、讀多一年、打好機礎、中四再轉過校、由灣仔轉過西環、前路好黑、跌過落坑渠、曾經想飛、想飛落街、未曾見過耶穌、那處會有上帝、中五再轉過校、講你都唔信、話你又唔明、讀過計設、用過心思、努力過、滿足過、返過工、轉過工、換過老板、做過老板、也曾安定過、買過車路路暢通、換過樓越住越大、也曾有過一班相處十年的同事、風流過、折墮過、經歷遇過金融風暴、擔心過經濟問題、遇上董建華、六四流過淚、七一上過街、聖誕前公司執過笠、新年後上過勞工處、幾番折滕眼前一黑、希望在明天、跌倒過爬番起身、買過六合彩、未中過大獎、兜兜轉轉路直路灣、時常看《十萬個為什麼》有九萬幾個唔明、寫過blog、吹過水、今晚寶島燭光圍城、阿扁阿扁阿扁、下台下台下台....

這就四十幾年了!

 
At 9/16/2006 11:34:00 AM, Blogger ablogaday said...

蔡生,放工至吹就會無左下午茶個隻悠閒感覺播!吹埋吹埋D水值唔值得寫落黎,就要睇吹左既水有無point先得勒。講得太學術同太長氣(都係閣下既強項)既野呢度無人睇架。

一樓一,雖然閣下呢篇comment未必係在下呢度開檔以黎最長既一篇,但肯定係講左最多野既一篇!成四十年,半世人既野俾你講晒啦!唔知你係咪又寫到心力交瘁,但係應該係嘔心瀝血勒!

呀,好似UncleMike就係四十歲人大徹大悟,信左耶穌洗埋禮,呢個都係我送俾你四十歲既祝福!

 
At 9/16/2006 01:34:00 PM, Blogger Camustudent said...

一路睇一路睇一路睇,睇到「打過一次女兒」令我打左一個凸,本是總會發生的事,但在你身上出現的這個舉動竟會令我打凸震驚,奇怪奇怪…

 
At 9/16/2006 02:52:00 PM, Blogger ablogaday said...

我淨係寫我做過既野,無寫人地。我無寫我打佢之前佢用左「青龍出洞」、「神龍擺尾」、「左右神龍」、「雙龍出海」、同「狂龍亂舞」黎發我脾氣,通通至少用左七成功力,覺得打老豆無問題,所以我lor籐條一野feet落佢大脾度... 個晚佢無道歉就訓左,我就梗係粒聲唔出好谷氣但係又?自己,老婆問我發生乜事都無心機講...

到第二晚返屋企門口,我都唔知佢仲有無嬲我。點知未出聲佢已經飛撲埋黎歡迎我返黎,證明佢唔會「含怒到日落」。

仲有,我從來都無反對體罰既。

 
At 9/17/2006 08:23:00 PM, Anonymous Anonymous said...

sorry呀......唔係唔關心你,不過我比較關心既係,你打過邊個囉?

我估......應該係細女﹗

 
At 9/17/2006 10:14:00 PM, Blogger ablogaday said...

自從上次HH拿了個「最佳學習精神獎」,她的學習態度的確大大改善了。自九月一日開學以來,她不單被老師委任做班長,還懂得在學校先完成大部份功課,回家亦知道先做功課才看電視,我已經沒有多少機會要動用籐條打她了。

所以阿K,妳猜錯了!那天晚上她是因為我擅自改動了她床舖被褥的安排而弄得大發雷霆。大女兒的學習態度和吃飯速度在暑假後都退步了。這陣子我常在想怎樣幫助她不變成一個驕傲的人...

 
At 9/19/2006 12:32:00 AM, Blogger 學子 said...

可憐天下父母心!(特別係廿四考o個隻)

太聰穎,又怕佢驕傲。太另類,又擔心佢前路。你囊括兩種,真係辛苦晒!

願主賜予您倆公婆耐心、智慧和福樂!

{{ : )

 

Post a Comment

<< Home