Thursday, September 07, 2006

再執教鞭

今天又開始了當兼職講師的日子,六個小時幾乎都是站著的課堂,不要說不累呢!但若果累能帶來好的回應和親眼看見學生的成長,這種辛勞還是挺值得的。

今個學期教上三班共兩科,每星期會用去我九小時(還未計附帶要處理有關行政事務的時間!),是正式當教學以來最多一次了!如此又要忙足四個月了...

Labels:

15 Comments:

At 9/08/2006 10:32:00 AM, Blogger 學子 said...

教安!

 
At 9/08/2006 01:42:00 PM, Blogger ablogaday said...

謝謝!

昨天在堂上叫學生在一套英文字體中自選兩個字母放大手繪在A4紙之內,目的在訓練他們手腦眼睛並用,和提高他們對字體型態(letterform)的了解和敏感度。結果在一小時內畫呀改呀,能以滿意水平(能畫出所選字體的特徵和感覺)完成的只屬少數,大部份只完成一個多字母,有學生竟然半個也未畫出來!從我不斷指出他們所繪畫不對(粗幼、比例、型態...)的地方來看,說明今天學生的觀察能力(in discovering the minor differences among different typefaces)和畫的能力的確很低...

 
At 9/09/2006 12:22:00 AM, Blogger 學子 said...

真係要祝多你兩句「教安」了!

教安!

教安!

不過,我有信心你的學生一定會進步。

(笨如我都學到你點點皮毛啦!)

 
At 9/09/2006 01:27:00 AM, Blogger ablogaday said...

下!?就讀大名鼎鼎中央聖馬田既學子都算笨?咁唔怪之得你話康港人反智,層次低咯!

 
At 9/09/2006 12:18:00 PM, Blogger big_head said...

你就好啦﹐ 有得教書﹐ 好善慕呀我﹗

 
At 9/09/2006 12:42:00 PM, Blogger 學子 said...

「笨」,係《小孩不笨》那種「笨」。呢 ~~~ 那個只懂畫畫畫,整天被大人話「笨」的主角呢?記得冇?

(不出名又不出色的 CSM 學生,遠比著名又優秀的多很多呢!)

(不過,部份「康港人反智,層次低」又真係幾中肯。)

{{ : )

 
At 9/10/2006 10:47:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

公喜公喜
再執教鞭
相信這是你曾經提過更有前途/錢途的一部份
幾時開課?
很有興趣作一兩堂旁聽生!

 
At 9/10/2006 11:34:00 PM, Blogger ablogaday said...

以下是ablogaday主持「每日一字(a word a day)」時間:

「善慕」的「善」應該是「羨」。(大頭妹,本人身為一位教Typography的老師,對攪清楚正字和白字是很認真的,哈!)

「公喜」的「公」應該是「恭」。(這已經是一樓一 閣下第二次寫錯此字了!但無論如何,多謝 閣下兩次恭喜在下。)

 
At 9/12/2006 08:51:00 AM, Blogger big_head said...

Heehee.... sorly sorly, Sir!

 
At 9/15/2006 02:16:00 AM, Blogger ablogaday said...

博士寫錯野,碩士仲唔趁機lor番個彩呀!?

 
At 9/15/2006 02:20:00 PM, Blogger big_head said...

雖然唔係特登, 但係呢個博士成日寫錯野, 就有勞亞Sir 多lor幾個彩la.

 
At 9/23/2006 02:49:00 AM, Blogger Ray said...

估唔到click click下別人的Blog, 竟然發現這?是 --- 1位非常用心,前typo老師的Blog。雖然我成績麻麻,但能受教,確實獲益匪淺。

:)

Ray

 
At 9/23/2006 08:03:00 AM, Blogger ablogaday said...

阿Ray,呢個世界真係細!

咁我想問下,你係阿Ray、阿Ray、阿Ray、定阿Ray呢?皆因我教過好幾個阿Ray播!唔好意思,我今朝因為要趕飛機,未得閒都府上瀏灠,睇下你係邊個阿Ray。但係直覺上,我覺得你係讀High Dip返星期六個位成熟穩重既阿Ray,岩唔岩?

學生得益,係我作為老師既光榮同最基本心願,最好就係見到你地應用到所學到既野。

咁我開始有D擔心勒... 因為我通常淨係俾呢條link我D學生,而唔係無所事事呢度,費事俾佢地知我咁多野麻!不過你家陣已經唔係我學生咯,咁就當你係朋友,俾你知我多少少私人野都唔區啦!

 
At 9/23/2006 05:13:00 PM, Blogger ablogaday said...

Amuro Ray,終於有時間起你個底勒,原來係讀part-time BAAMA個位。你話自己成績麻麻?唔係播!我睇番個成績表,睇番comment你D功課個email,你唔算我心目中麻麻個班播!

睇完你個blog,乜原來你咁感性同憂鬱架咩?

爭D唔記得講:歡迎光臨,有空多來坐坐並留言!

 
At 9/25/2006 02:39:00 AM, Blogger Ray said...

咁都俾你起到我個底....真係佩服.
成績的確係麻麻,至少係低過我自己既要求。有C以下既grade已經證明了assign在質素上的問題。

睇到自己班D相出現在老師的blog上,直覺你對每班學生都用心教導,亦正與本人經驗相?合~

我個blog呀,都係一D唔寫就唔訓得著既心底話,亦都可以說是表達感情/感受的地方。所以...哈

有空多來>>我以後又多了一個可以經常瀏覽的Blog哩!:-)

 

Post a Comment

<< Home