Sunday, July 30, 2006

意外獲獎加強版

兩個女參加左「暑期聖經班」,崇拜後舉行隆而重之既畢業禮...

同靚靚校長小丸子影張相先。

跟住落黎頒發「最佳學習精神獎」,老師傻女姐姐話得獎既係姓陳既...

傻女姐姐:「陳...允...」

祈祈(設計對白):「下?我又lor獎?」(可能全人類都係咁諗...)
留意坐響遠處既禧禧仲係一臉天真既笑容,
雖然講左兩個字,都無諗會過係自己...

傻女姐姐:「陳...允... 禧!」
禧禧個腦一片空白...

「禧」出望外!

起身上台啦喂!我當時即刻想睇埋老婆既反應係點,點知佢行開左,真係可惜勒!

學校長久以黎都已經訓練落架勒:lor獎還lor獎,但係唔好開心到失晒儀態...

仲未敢相信lor獎既唔係家姐,係自己...
妹妹,妳勇於嘗試既精神卒之受獲得肯定啦!

妹妹後感:「好開心呀!我咁大個都未lor過咁大既獎架!」(個獎可能其實唔係咁大,但係對佢黎講個陣象大,個驚喜仲大。)

-----
我響頒獎前約半個鐘知道妹妹爆冷lor獎,所以我知佢一定會好surprise,所以一早將個相機轉用movie mode影低佢既反應。越睇段片越似電視個D金曲頒獎禮,公報賽果個刻好殘忍。我都估到家姐會自以為會得獎,希望佢失望之餘適得諗下點解自己lor唔到,同埋識學下戥人地開心。

Labels: ,

8 Comments:

At 7/31/2006 02:34:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我喜歡禧禧,就是她那種脫俗的純真,很可愛,亦很難得!

 
At 7/31/2006 06:22:00 PM, Blogger 學子 said...

咪好 lor,兩個女都有獎 lor!睇泥,最開心係你 wor!

A,中間入左鏡個哥仔係邊個,佢個神情都好錯愕 por!(遠境仲有麥兜 wor!)

 
At 7/31/2006 07:33:00 PM, Blogger ablogaday said...

明明,唔單止妳覺得HH今次吐氣揚眉,妳睇佢起身個張相後邊既?喱兩兄妹都不知戥佢幾開心。

學子,我不嬲都絕少放自己個樣出黎,所以你睇唔到一張我笑到見牙唔見眼既相!呢,上面呢位俾comment既明明就幫我影左幾張勒。

坐響KK同HH中間呢位哥仔係有份參加暑期聖經班既新朋友仔,兼且仲黎足四朝早添,最後成為21粒果子其中一粒。(澄清:佢絕非亦絕無可能係佢地是但一個既男友,OK?)

?住麥兜呢位小妹妹亦係黎足四朝早既其中一位,超得意!(我好想攬下佢,不過驚俾佢父母話我博佢個女懵...)每位畢業同學都有經過設計既畢業證書一張,同成本只係五蚊、著住畢業袍既麥兜公仔一個。

 
At 8/01/2006 07:19:00 AM, Blogger 學子 said...

今屆暑期聖經班係第幾屆?我都係校友 wor!

 
At 8/01/2006 09:10:00 AM, Blogger ablogaday said...

呢呢拿拿,學子你確係... 聽見話每位畢業同學都有畢業證書同麥兜公仔,即刻響度認親認戚...

無法架啦,家陣時代進步左,唔好講話班老師,淨係班策劃既班底已經同閣下當年上聖經班個陣既規模無得揮:我地有小丸子做靚靚校長、傻女姐姐、骨頭EE、家洛EE、萬能達姐姐、仲有Amy執事喎!佢地個個有心有力有創意,落力到真係唔到你唔服... 不過,如果加埋閣下學子太既話,咁就真係夢幻組合勒!

 
At 8/01/2006 10:16:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

暑期開始?無幾耐,咁快就畢業?我隻狗仔在培正都有上暑期聖經班,上了幾堂都上完了;但佢學校好似無攪什麼頒獎典禮。
另外,小公主所得的什麼「最佳學習精神獎」到底是乜東東?會唔會係最有前途新人獎《乜銅乜鐵獎》之類?另外得獎人父母親在主辦單位中好像有一定地,至於有無影響賽果呢就見人見智la!
唉!無辦法la,吃不到的葡萄總是酸的!我都好鬼眼紅.....

 
At 8/01/2006 11:38:00 AM, Blogger ablogaday said...

唔係麻!「最佳學習精神獎」都要解釋?響第一幅相度你都睇到有四張得獎證書啦,廿幾人爭四個獎,你話係咪分豬肉勒?

至於有無內定或者我幫佢地拍劇佢地俾獎我個女,由我黎答咪仲越描越黑!?睇怕我lor填詞獎都俾人話內定咯...

 
At 8/02/2006 08:19:00 AM, Blogger 學子 said...

我點只認親認戚,直頭當晒大家家人,弟兄姊妹啦!乜唔係咩?!

) : D

 

Post a Comment

<< Home