Saturday, July 22, 2006

荷花仙子

太太明天送給上帝的服侍

Labels:

6 Comments:

At 7/23/2006 12:15:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

乜荷花都可以用來插花嗎?
會唔會開?
貴唔貴?
2唔2榭?
今日大暑,當教堂冇人冇冷氣時,荷花會否開哂?

 
At 7/23/2006 07:36:00 PM, Blogger ablogaday said...

雖然無「開晒」,但係都俾你講中左一半:老婆響禮拜五晚插完,我影埋呢渣相之後,焗左兩晚,今朝崇拜有幾枝居然出事!

經過今次,我同老婆都仲未攪清楚荷花究竟係咪等於蓮花!

 
At 7/23/2006 08:33:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

很有趣的提問
到底荷花是否等於蓮花?
到底荷花開了花的樣子是怎樣?
我還以為荷花是供奉中國的神靈
鬼佬神就要用西洋花添!
好少見你星期日的七點幾就寫blog
今晚倍狗仔睇穿底褲上面的超人
明天行書展,希望last一日有平野執
已和狗仔行了56年書展
還記得我讀書時的書展是在大會堂舉行的。

 
At 7/24/2006 08:16:00 PM, Blogger ablogaday said...

講準確D,猶太教、基督教同天主教既發源地係以色列,係響亞洲(其實世界所有主要既大宗教都係源自亞洲),唔係西洋。我可以話可能上帝預先知道個世界既發展會係由西方帶動,所以佢先令到D鬼佬信先都得格。響以色列出世兼成世人無離開過個度既耶穌基督點會單係鬼佬既神?神愛世人,唔係神愛西人,攪清楚至好。

上年去過書展以後咪攪我:為左平一兩折要排咁耐隊同咁樣同人逼法,個D金錢都買唔到既時間我寧願用響第二度或者他他條條響書局慢慢打書釘。

已經睇過一D《超人:強戰回歸》既影評,老婆亦摟我去睇,閣下睇過有咩評語?

 
At 7/25/2006 08:19:00 AM, Anonymous Anonymous said...

上星期六睇過《超人:強戰回歸》,內容並不太精彩,比我想像中少了打鬥鏡頭,但不覺沉悶,這正合我心意.感情內容應該深入些,對超人有懷緬的不妨一睇.

 
At 7/27/2006 04:33:00 PM, Blogger ablogaday said...

老婆得到既教訓就係唔會再響禮拜五插定D花!

 

Post a Comment

<< Home