Sunday, July 02, 2006

妹妹最新攪作

正如UncleMike話齋,一個人既強項係要放長雙眼先至睇得到既:我越來越覺得細女勇於嘗試既精神真係好值得欣賞,響大女身上就真搵唔到勒。

Labels: ,

8 Comments:

At 7/03/2006 06:37:00 AM, Blogger 學子 said...

咁兩姊妹要互相學習?!

(仲有,咪俾佢?著尖頭鞋,如果唔係,好好地?一對腳都會攪到畸晒形!!!)

 
At 7/03/2006 12:20:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

我想問妹頭有沒有寫blog的習慣?
犬兒很喜歡寫作,但都是紙和筆等工具,
我希望找個合適的blog給他發揮,
好過佢只的顧打遊戲game!

 
At 7/03/2006 02:54:00 PM, Blogger Camustudent said...

女性黎講,如果著住阿根廷波衫配合住這攪作支持阿根廷,真係夠晒睇頭。

唉…口裡個心仲係掛住阿根廷。

 
At 7/03/2006 04:03:00 PM, Blogger ablogaday said...

學子,你既語氣好似響度講緊你老婆對腳變晒形咁激氣播!?不防send張相黎睇下,等我嚇下妹妹。

一樓一,我身邊好多細路寫blog都用XangaMSN,但係我就覺得Sina個interface都唔錯同中文人user-friendly。至於我個女,暫時佢都係借用住舍下黎發表佢既文章,兼且佢唔識中文輸入法(遲下我一定教佢),所以都係我幫佢代勞。

喂,阿奇妙魚腥,呢隻藍色好似既唔係阿根廷個隻粉藍,亦唔係佢地做客隊時個隻深藍,似捧意大利隊多D喎!

 
At 7/03/2006 08:43:00 PM, Blogger 學子 said...

千祈咪誤會!內子不知幾完美!我只慨嘆有?女性貪靚貪出禍? ~~~ ! (至於係邊?女性,你自己或叫妹妹留意下啦。)

 
At 7/04/2006 10:56:00 AM, Blogger Camustudent said...

捧意大利就o岩喇,叫你囡囡千祈唔好整甩佢呀,等今晚意大利射瓜埋東道主先。

 
At 7/04/2006 12:48:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩!懷恨於心成咁,攪到要射瓜人?證明你真係死硬派阿根廷fan屎!

 
At 7/05/2006 03:58:00 PM, Blogger Camustudent said...

係要搵對反下,睇波先睇得過癮兼肉緊,不過剩返落黎乜隊都反唔落喇,希望施單退休前拎返個冠軍返黎啦。

 

Post a Comment

<< Home