Sunday, July 29, 2007

沒時間認真地寫點東西

「費事人地以為個blog停產係因為我俾人激死左,狗屎垃圾都要寫住篇先 —— 平時我諗我唔會寫下面呢D野lor!」

雖然對一樓一的多次建議沒有反應,他還是將他家裡的任天堂Wii遊戲機系統拿了過來,給兩個女兒的暑假添了新玩意。人說「不問自取」,他則是「不問自拿來」。但是我告訴你,一樓一,我只會在兩個女兒完成她們每天應完成的暑期作業才會給她倆玩的,不然我會「專登」在她們面前跟太太一起玩,卻不會讓她們參與的!

事緣是一樓一的蘋果出現問題,我又有機會當他的叮噹。他把整台蘋果從老遠的馬鞍山拿了過來給我幫他做installation setup,順道將Wii系統也一併拿來。我幫他setup他的蘋果,他幫我兩個女兒setup他的Wii,並教他們用。

看看一樓一的網誌,你會發現他愛將自己當做超能先生,雖然我認為兩者的身型實在相差甚遠,但我在這裡還是要尊重他的做法。

崇拜後邀請了教會的小弟兄也一併來湊熱鬧,三個小傢伙玩個不亦樂乎。我沒甚麼擔心,只怕她們將手上的controllers大力擲到電視屏幕上,那時我恐怕要把關菊英的《溏心》主題曲唱出來:「哭不出聲,講不出聲...」

沒有Wii玩,用電腦上個遊戲網站一樣可以玩個夠,填飽「電玩飢渴症」。

Labels:

4 Comments:

At 8/01/2007 11:29:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我又想玩呀, 還番比你朋友味呀?! 不如職員會開會係你屋企呀?! ^_^

 
At 8/01/2007 11:57:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我都想玩﹗﹗﹗

 
At 8/02/2007 12:22:00 PM, Blogger ablogaday said...

一個二個都係掛住玩!妳地玩死唔關我事!

還番比你朋友味呀?

一樓一話玩到個膊頭仲痛緊,我諗佢無咁快問我loh番掛?話時話,呢D野都係貪新鮮,買番黎初初梗係喪玩一輪,如過唔keep住買新game,跟住就會係劈埋一邊封塵多。

不如職員會開會係你屋企呀?!

無問題。我最後收個封講開會既email係上個月24號,之後無左下文。不過如過諗住黎玩埋,就非禮拜六或者禮拜日莫熟勒。

 
At 8/03/2007 04:19:00 PM, Anonymous Anonymous said...

講起來現在隻右臂還有些痛...都是打boxing出的意外
年青人、細路哥玩wii都不要太投入,唔好玩得太din,以免飛左個手掣出來!
玩時玩玩得小心些!
1house1

 

Post a Comment

<< Home