Sunday, February 18, 2007

祝豬年恩典福氣滾滾來

週五下班,匆匆回家,為的是要把握狗年最後一天多的時間,將翻修完的家執拾,好迎接新年來到。搬回家一個月了,才將影音系統接駁妥檔,我跟兩個女兒又再有音樂聽,有環迴音效的電影可欣賞了!

客廳的深啡色牆將會用來掛個鐘、一些畫或圖片等,可惜豬年來到還未選得心頭好...

今晚在這個set好了的客廳看著《恩雨之聲》農曆新年專輯,看見患上栢金遜病症的許道宏牧師,說我們在神裡面恩典總是比任何東西都多,我們怎可以向神說只要恩典不要苦難!?上帝啊,謝謝你給你的羊這樣的一個僕人!

最後,由我兩個女兒給各位來個新年祝願:「恭喜發財,龍馬精神!」

Labels:

5 Comments:

At 2/20/2007 12:19:00 AM, Anonymous Anonymous said...

亞晶, 你年初一冇返教會o果日, 梁牧師點名"摑"你呀, 問你點解唔返呀?

"看見患上栢金遜病症的許道宏牧師,說我們在神裡面恩典總是比任何東西都多,我們怎可以向神說只要恩典不要苦難!" -- 我絕對認同!!!

btw, 我寫返blog啦, 有時間就睇吓啦!

 
At 2/20/2007 11:34:00 PM, Blogger ablogaday said...

Dear Coral,

豬年快樂!願豬年妳在主裡所經歷的喜樂,能遠勝世界所能帶給妳的快樂!

初一沒有參加崇拜,當然是為了要回住在西貢父母親家向一眾家人拜年和吃開年午飯。

許牧師的病給我一幅具體的圖畫,明白梁牧師要面對的困苦和爭扎是怎樣的。我下週一會跟他吃午飯,就讓他親自「摑」我吧!

其實Multiply有一項功能,會將妳每次有新entry的時候,自動generate一個notification email給所有妳的contacts,所以妳新寫的東西,我這個極度無所事事兼八卦的人又怎會錯過呢?已經一早讀過了,繼續寫下去吧!(但我很高興妳還特地告訴我!謝謝!)

 
At 2/22/2007 12:00:00 AM, Anonymous Anonymous said...

我唔係Coral呀, 珊瑚只係我既匿稱, 明白嘛?! 嘻嘻 ... 係呀, 呢排個人已從冬眠中漸漸醒過來, 所以可以"無所事事"地寫番blog及睇其他人D blog了.. ^_^...

 
At 2/28/2007 09:35:00 PM, Blogger Amy said...

I like the colours on the wall of your house. This is the first time I see anyone in Hong Kong who puts colours on their walls. Great job. We had bold but sophisticated colours on the only house we owned before we came to Cebu. Too bad we had to sell it.

 
At 3/01/2007 11:34:00 AM, Blogger ablogaday said...

點會呢?香港好多人都鍾意油乳膠漆格,不過好多人都揀白色或者淺色勁leung既粉綠色,貪光猛麻(實用主義作祟)!

家下我個客廳有啡紅色、深啡色,飯廳有黃色,兩個女間房就有洋紅magenta同青蘋果綠色(其實裝修之前仲有飯廳個隻黃色同深藍色既天花貼上大大細細有夜光功能既星星,我仲親手用左幾晚畫左幾隻原大既芝麻街主角添,包括Big Bird(原大wor!)、Cookie Monster同Elmo,不過呢次裝修已經將佢地剷走哂),睡房亦都有客廳個隻啡紅色。

我既心得係:D牆有白色同深色或者鮮色撞埋一齊會幾好睇,D傢俬擺埋D深色牆度有時又會幾靚。間屋無錯會係黑左,但係又有籍口買多幾盞補光既燈,有時反而會令間屋再靚D。

 

Post a Comment

<< Home