Friday, December 29, 2006

度度都塞車

好lor!卒之上到美國網站lu!窒下窒下都好過無啦!

睇下東南亞一帶有幾多海底光纖電纜,就可以想像今次地震既影響有幾大...

習慣左暢順,乜都要快,霎時間邊度都搭唔通,搭通都窒下窒下,的確認真唔自在!住響大都會既城市人響一夜之間如果無左電,無左科技,真係唔講得笑,唔知點算
- - - - -
唔單止網絡大塞車,呢排海洋公園都多人到水洩不通!

睇完左海豚表現,細女去到邊都要有番隻海豚響佢頭上邊跳黎跳去...

連返到屋企都要將佢地放響床頭。

Labels:

3 Comments:

At 12/30/2006 09:56:00 AM, Blogger Camustudent said...

我屋企用緊李澤楷,好多網都仲未上到呀陰公~

過去試過剩係blogger down左server,冇得寫冇得睇都已經周身唔墜財,家下連網都唔係點上到,就真係幾難定。不過好彩近排收倒唔少禮物(因為洗禮),有屬靈書籍同詩歌既cd,算係俾多左時間我睇書?聽歌同唱歌,分分鐘得既比失既多。

 
At 12/30/2006 04:43:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

我用緊net.....vigator, 一D都唔叻,9成9外地網都上唔到,最陰公平時收開e-mail的mac.com停止派送郵件。yahoo的郵件同樣停工,netvigator send 出的郵件沒大問題,但收郵件就遊車河,有時遲1日才收到。
今早9時好彩上到mac.com,拿拿聲check郵件,yahoo的e-mail都見到,如果用你們的術語講:真係感謝主

但下午又係毫毛反應.....
用我的術語講:真係神神地

 
At 1/02/2007 12:18:00 PM, Blogger ablogaday said...

我都發覺響屋企用李... 澤... 楷個網繼續窒窒下,DotMac就通常要晨早先暢順些少,返到office就快得多。

一樓一,我以為用我既術語先至係「神神地」,用你既術語應該係「佛佛地」(呢度「佛」應該讀作「忽」)?哈!無呀,我見你咁有心,年年新年頭都話去昂平咋!(不過去完能夠化解你等唔到吊車D怒氣都叫做有些少功效!)咁年年平安夜你都要黎探我lor播!

仲有,響府上comment唔到,唯有響寒舍呢度回應幾句:
1. 多謝你讚得我咁誇,攪到我好似被捧到上天!其實除左做你既叮噹百寶袋之外,好似係你關照D jobs俾我多過我俾你乜野「無施的幫助」woh!
2. 你話「我又被神疏遠了」,Garfield話上帝唔會離棄人,只會係人撇佢,我贊成佢咁講lor;
3. 多謝你將令郎既感受post出黎,英文寫得唔錯bor!我最開心係見佢自己話明白聖誕既真正意義。聖誕可以用黎浪漫、用黎shopping聚天倫、用黎狂歡捧基仔場... 但係忘記左耶穌既話就頂多只係過左二十份之一二三既聖誕,唔係百份百。

 

Post a Comment

<< Home