Friday, December 08, 2006

準備就緒

呢個年尾就真係忙到分身不遐,寫blog甩晒(嘻!依家脫期已經無乜唔安樂lu!)唔淨止,公私兩方面既工作都排山倒海枕住殺埋黎,雖然睇住逐樣逐樣攪掂,但係每件事中間卻係無乜得點抖,淨係覺得自己已經乜都變得麻木咁jet...

聖誕前屋企會大肆裝修,破財(唉!無錢買Mac Mini lu!)不特止,仲要成家搬開過聖誕同過埋年,多謝上天幫我地預備左間響屋企附近既豪宅暫住,平過住豆潤咁獃既service apartment -- hooray!呢,紙皮箱都送左黎勒!呢兩日要jit D時間出黎執行李同將屋企D野pack箱,等班裝修工人下個禮拜可以入黎攪破壞...

Labels:

4 Comments:

At 12/08/2006 11:28:00 PM, Blogger 1 House 1 said...

間屋只住了幾年,仲好新淨,使乜咁快裝修?
通常兩個原因:
1. 老婆想裝修
2. 整多間BB房,迎接新生命

 
At 12/12/2006 06:51:00 AM, Blogger ablogaday said...

你呢個comment連標點一共有48個字,幾乎俾你講中晒!嘻,臨尾個14個就錯左勒,無咁既事bor!

各路網友,搬左幾日野(唔係,應該話搬左幾晚野,因為晚晚都係夜嗎嗎十二點幾仲響度推緊車仔搬緊野,今朝仲通頂添,都好耐無試過勒!)我D肌肉已經酸晒,骨頭接近打鼓,間屋就笠笠亂,上網功能都未setup,所以隨左日抖響office既空檔時間可以答咀之外,其它時間唔好怪我反應遲頓。

 
At 12/12/2006 10:17:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

記得早年一個公司的聖誕Party中,閣下曾懷著喜悅的心情向眾人宣布你再為人父。
就快到聖誕了,計起來時候又差不多了....

 
At 12/13/2006 11:27:00 AM, Blogger ablogaday said...

上次寫呢篇blog既時候你咪已經comment過類似咁既野lor!?

 

Post a Comment

<< Home