Sunday, December 03, 2006

Lego福音

我響教會係其中一個兒童崇拜導師,間唔中要帶下兒童崇拜,講下聖經。進入十二月例牌要溫習下聖誕故事,但係依家D細路聽過不知幾多次耶穌出世既古仔啦!所以要諗下有乜新意... 感謝神俾我上個禮拜誤打誤撞搵到呢個咁正既網站(正過上次推介gor個好多):版主將我地耳熟能詳既聖經事蹟用Lego演繹,兼且好忠於聖經!於是我諗都唔駛諗send左個email俾呢位版主,lor左批准用佢D相,將佢翻繹左做中文黎講聖誕故事,結果班細路聽到鬼咁大反應。砌Lego都可以咁鬼屬靈,哈哈!

Labels: ,

1 Comments:

At 12/05/2006 09:51:00 AM, Blogger Camustudent said...

個website真係幾正,如果可以買倒d散件砌返個擺o係教會都幾唔錯。

我都試過o係教會裡面湊過幾次細路仔,睇住帶開兒童崇拜既姊妹有時要扮呢樣扮o個樣出盡混身解數,都幾厲害,要班細路專注投入真係要攪攪新意思先得既。

 

Post a Comment

<< Home