Thursday, January 18, 2007

華燈初上

屋企唔係全新裝修,而係希望翻修同根治一D暗病,但係或多或少都要趁機俾D新鮮感既,其中一樣就係換新既燈勒!搬返屋企之前正式「燈」場!

入住呢間屋五年黎老婆哦得我最多既就係無買D似樣些少既燈,於是今次響燈上面落多少少本,但係今暈我同老婆唔知做乜好鬼夾,大家同時愛上水晶燈,於是一口氣買左一大一細!當然,我地盞燈既水晶就一定用唔起頂級水晶品牌Swarovski既產品架勒,用奧地利雜嘜既就算啦,價錢平成一半有多wor!睇落好似好豪咁(俾錢個陣似D)...

我諗起迪士尼個套Beauty & the Beast...


點呀?老婆,滿唔滿意呀?定係睇見下面等住要執既大堆野就煩?

右邊呢盞modern D既就放響飯廳,連接客聽同飯廳,用黎補下光既就用左邊呢盞現代感重D既迷你水晶燈。(靜雞雞話你知:原本呢個位我地入伙到而家五年黎,只係齋用一個普通圓形奶膽,懶簡約咁,結果入伙咁耐俾老婆哦足咁耐,話我無認真整靚間屋!)兩盞燈散發出黎既光影都好靚!

仲有兩個女間房同自己睡房既燈都未睇岩...

Labels:

2 Comments:

At 1/18/2007 06:41:00 PM, Blogger Camustudent said...

頂!(唔係話你,這敞是指冇得"頂"同"頂"瓜瓜咁解)乜靚得咁交關?

我記得以前舊屋都有"眼"水晶燈,不過每年過年大掃除就大陣仗喇,要拉"眼"燈落黎再逐粒逐粒水晶拆落黎洗,攪到搬左新屋阿爸都唔敢再買水晶燈。

講開又講,我係一個乜野狗屎垃圾都唔捨得掉既人,點解我果時冇極力挽留又或者將眼燈據為己有呢?

 
At 1/18/2007 09:14:00 PM, Blogger ablogaday said...

頂!(直情係話你,想話「乜得你comment得咁快!?」)我買之前已經問過清潔方法,佢地話Swarovski水晶響出廠前已經有浸防塵coating,D塵唔會黐住所以唔駛點抹,我呢D雜嘜野如過唔想逐粒捽既話,就要用一隻幾十皮既乜鬼coating spray,噴左之後係咁咦用支雞毛掃樣下就得咁話wor... 唔知係咪咁理想... 似乎想?我買多樣野多D。
頂!又係話你,乜咁岩我同埋兩個女同你都係鍾意乜鬼野都「措」埋唔捨得掉個種人!所以我今趟要搬走D家檔俾人翻修間屋真係好金!多得有一班兩脅插刀既弟兄姊妹幫手渣!

 

Post a Comment

<< Home