Monday, January 29, 2007

Back online with broadband

霧鎖香江,心裡記掛著某些人和事,未知上帝在這些事上的意旨如何。正處於憂心茫然的肢體們,我和太太為你們祈禱。
-----

搬回翻修後的家已經一個星期,上數十箱家檔等待著要unpack和執拾,然而進度卻是緩慢的。至上週五才重新將42"Plasma屏幕裝回和將電視訊號駁回,太太總算有電視看了(可是每晚還是要用僅餘的工餘時間幫兩個女兒檢查功課,其實已經沒有多少時間可以舒舒服服的給我兩看電視了!)。翌日繼續將寬頻電視和寬頻無線上網服務接駁:

(由上至下,由左至右)
1. 深灰色internet router,將上網數據分流至Airport Express(參看下面2)、睡房的電腦(還未有時間接駁)、掃描/傳真/複印/打印機四合一設備(也未接駁)、及新年後或會買的Mac Mini(將以42"Plasma作其顯示屏幕!)
2. 白色Airport Express上的綠燈重新亮了起來,那代表我又可享受無線上網之便了!
3. 淺米灰色的寬頻數據傳輸器,將同來自電話線的上網和寬頻電視數據分別出來;
4. 寬頻電視調諧器上顯視著441號台,正是兩個女兒最愛收看的Disney Channel
5. 咸豐年代的JVC VHS錄影機,用來接收來自公共天線的免費電視訊號,還未有時間將屏幕上的時鐘調好。

寬頻電視獲得重新接駁,兩個深受迪士尼淘毒的女兒高興得尖叫起來!大女兒說要我補拍她們這張歡呼照,說這樣可增加閱讀這篇網誌的趣味wor!

Labels:

4 Comments:

At 1/29/2007 09:22:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Response to your Part I: Let's pray hand in hand.

 
At 1/30/2007 01:04:00 AM, Blogger ablogaday said...

Ah Foon, praying...

-----
小弟上一篇blog俾一樓一賞識全文轉載(不過佢無整番條link響庶,無晒賣廣告作用!)今篇就引發佢影佢自己屋企打晒kick既cables,的確幾嚇人!一樓一,咪以為我幅相影到好似幾企理,查實只不過D電線部份俾我裁走左嗟!更何況我仲有一部amp、一部DVD-RW錄影機、一部LD機、加埋5.1環迴立體聲一共六個喇叭全部都未setup!到時一定比你屋企D線更加糾纏不清。

 
At 1/30/2007 02:03:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

有一點想更正:《影佢自己「屋企」打晒kick既cables》
我文章內講明那處是「辦公室」,仲乜你話係「屋企」?
我們做一樓一的都有自己工作的地方,我專稱那處做辦公室或寫字樓。「屋企」.....太唔PRO喇!
嘩!乜你仲keep住部LD機?可惜我d大牒掉了,如果唔係送鬼哂比你。

 
At 1/30/2007 07:12:00 PM, Blogger ablogaday said...

我以為一樓一做既野多數係「培訓」之類既工作。響屋企又係訓,響辦公室又係訓,咪一樣!

今次執屋大大話話有成三四十隻LD,多數我都無DVD版本既,加埋我叫兩個女用佢黎播佢地鐘意睇既LDs同DVDs,唔駛整爛我部DVD-RW(雖然係無牌子既OEM product),所以唔會掉。

長腿哥哥,我不自量力代表所有人多謝你既代禱!但係想問問:你咁寫意思係咪叫上帝攪到我忙碌D?另外唔該你叫上帝千祈要幫我響新年前執完間屋,唔好等兩三個月咁耐。

 

Post a Comment

<< Home