Thursday, March 13, 2008

太座牛一

為了準備周末至下周二的成都之行,忙得沒有時間給太太買生日禮物、沒時間往公幹前剪個髮、寫多幾句也就更不用想了。

幸好一個星期前兩個女兒已給媽媽準備好禮物 —— 一連串的真人表演!道具也一早弄好了,神神秘秘的生日禮物到今天終於揭盅!

兩個傢伙捨棄了42吋大屏幕不用,自己親手自製了一台內置天線的16:9電視!首先由HH充當司儀介紹躲在電視背後的KK出場。

注意屏幕上的倒影:左面的是太座,是她們指定她要坐在那裡好欣賞表演的。

跟著有她倆先後走進了道具電視的畫面,扮演電視播放著唱歌和跳舞給媽媽收看、然後有遊戲、再加上她們指定的必勝客外賣,也倒真是一項心思心意俱備的生日禮物!

至於我所預備的生日禮物... 可算是前所未有的「慳皮」—— 就是下班回家前給太太發了一個愛情短訊吧了!

Labels:

8 Comments:

At 3/14/2008 09:46:00 AM, Blogger Camustudent said...

個公仔箱好得惦喎(最鍾意d hand-made野),你兩個接班人果然夠晒創意,未來廣告設計界又有新血。

 
At 3/14/2008 12:12:00 PM, Anonymous Anonymous said...

一個短訊又sweet又有心思!
真係好慳!
好過冇咁LA....
1house1

 
At 3/14/2008 01:07:00 PM, Blogger ablogaday said...

奇妙魚腥,我都覺得個公仔箱好正!暫時大女的確有話過自己鍾意做同藝術設計有關既野(唉!即係無乜出色啦...),細女就一貫佢既style:就係做乜都無乜所謂,總之遊戲人生,圍威喂就得...

一樓一兄,乜好過無呀?我不嬲都好重視人地send俾我既email同短訊架!閣下響2007年二月十八日發俾在下既賀年短訊我都家下仲keep住響部手機度,閣下既emails就最早可以追索到2001年都有 —— 而家你明我點解有咁多野響舊公司啦!無啦,今朝早卒之清晒啦!佢地駛人用架van仔將最後三箱野送返俾我啦!我最近因為執野開番呢D封晒塵既箱,搵番好多寶貴回憶,遲D大把野可以寫...

昨天是兩個女兒停課的第一天,祝願「非典」的日子不回重來... 阿們!

 
At 3/16/2008 04:45:00 PM, Blogger Ray said...

果然係慳皮, 一蚊雞一短訊!

但係物輕情意重嘛 :D

最重要係太座欣賞就得喇

 
At 3/17/2008 05:04:00 PM, Anonymous Anonymous said...

真係好正既生日禮物, 好好享受"成都"之旅啦..!

Leo

 
At 3/18/2008 06:22:00 AM, Blogger big_head said...

Belated happy birthday to Lulu la.

May God grant you good health, perseverance, and use you as His channel of blessings to people around you.

my mom's paper works show that she has filled out multiple dates for her day of birth, including 3/13, 3/14, 3/15. So loosely speaking, Lulu and my mom share the same b/day!

 
At 3/18/2008 06:03:00 PM, Blogger ablogaday said...

Sorry for this late reply 'cos as usual, I couldn't access any Blogger site in the Mainland...

Thanks Ray, Leo, and BigHead!

 
At 3/27/2008 12:59:00 PM, Blogger ablogaday said...

長腿哥哥,享受就完全無啦,因為日日都照7:30到半夜2:00!仲有,頂帽漏左響成都間酒店度,嗚∼

返黎之後都未透過,攪到呢兩日個頭係咁痛,食Panadol都無效!

 

Post a Comment

<< Home