Thursday, January 17, 2008

戴住頂帽玩自拍

嗱!咪話我成日響處寫埋晒D肉麻野,上一篇blog已經披露左少少我同老婆其實都有唔少意見唔岩既野。今次講多一樣過你地聽啦:

自從響山頂阿甘餐廳旁邊間souvenir shop買左頂cap帽,我就響唔同場合戴住佢見人,覺得自己有型左、似設計人多左、白頭髮俾頂帽遮住就連自信心都多左!點鬼知老婆同兩個女都話我戴左頂帽似阿伯多D、唔好睇、好唔鍾意、戴到D頭髮扁tet tet、又同D衫唔襯、我老豆戴得仲好睇過我... 其他人意見可能都係一樣,只不過唔好意思出聲都未定。不過我就一於少理,響佢地睇唔到既場合,加埋天氣凍凍地就一於照戴可也。朝早洗完頭返工,D頭髮無吹乾透,戴住頂帽遮下寒風同巴士個冷氣風口都好格!

揸住新買既相機自拍完,響電腦上面flip翻個mirror image,呢兩幅就係小弟最latest既self portraits!

其實我面對咁大既輿論壓力,仲厚住面皮死頂成日戴住頂帽,係因為我好鍾意頂帽上面個阿甘捕蝦船graphic,佢代表住一個好有意思既故事。響電影裡面阿甘當完兵之後為左完成佢俾佢個生死戰友Bubba既承諾:開間用蝦做主題既餐廳,所以佢當完兵之後就走去買左隻船學人捉蝦。

"I didn’t stay home long because I'd made a promise to Bubba, and I always try to keep my promise."

阿甘參軍,同細個一樣上車去學堂既時候無人讓個位俾佢坐,唯有一個黑人Bubba,自此兩個人一見如故,成為莫逆之交。

頂帽上面隻graphic捕蝦船,串起左阿甘、Bubba、同Lieutanent Dan三個人既故事。

阿甘響戰場上面救左好多人,但係救唔到自己最好既朋友Bubba。

智商低過人既阿甘捉蝦捉唔掂,後來寫信摟埋前度上司Lieutanent Dan黎幫手。幾代都係做軍人英勇殉職既Lieutanent Dan不嬲睇唔起阿甘會有咩作為,更因為阿甘響越南救佢一命,攪到佢死唔去唔淨止,仲要無左雙腳以後坐住輪椅做人,打破左命喪沙場呢個佢自己以為既宿命,生不如死,於是更加遷怒阿甘。每次無左雙腳既Lieutanent Dan聽見人講耶穌,特別係叫人「與主同行」個句,佢就扯晒火:

"That's what all these cripples down at the VA talk about: Jesus this and Jesus that. They even had a priest come and talk to me. He said God is listening and if I found Jesus, I'd get to walk beside him in the kingdom of Heaven. Did you hear what I said? WALK beside him in the kingdom of Heaven! Well kiss my crippled ass. God is listening? What a crock of shit."

Lieutanent Dan收到阿甘既信,佢勢估唔到阿甘真係實現佢既承諾,做得成船上面既captain。自己走頭無路之下,就死唔服氣就黎親眼睇下阿甘,同埋履行自己講過既野:如果阿甘做得成船長,佢會幫佢打工。

不過,Lieutanent Dan走黎幫阿甘手並唔代表佢無左對人生同對上帝既憤怒同怨氣。每次阿甘捉唔到蝦,佢都會窒佢話:

"Where the Hell is this God of yours?"

我好記得個一幕響狂風暴雨之下隻船出左海捉蝦,Lieutanent Dan坐響桅杆上面個瞭望台度大聲鬧上帝,話佢玩佢既人生(唉... 我諗起一個我幫佢代禱緊既人)、叫上帝放馬過黎、希望場暴雨攞埋佢條命好過...

暴雨過後,太陽響地平線隨隨升起,個海平靜左落黎,最正既就係Lieutanent Dan望住個海,望住個太陽,連個心靈都平靜埋落黎,頓悟生命既美好,原來無左兩條腿都總好過響戰場上無左條命,佢同阿甘講:

"I never thanked you for saving my life."

阿甘就話大概佢已經同上帝復和lu!(想喊添!)

我諗Lieutanent Dan就同今日好多人一樣,對人生好多唔滿意、怨自己條件唔夠人好、除非上帝按自己意思滿足自己所期盼既... 但係就從來無諗過無命既話有乜都無命享,無多謝過主耶穌其實老早救左我地一命,多謝唔該都無聲...

要多謝主耶穌幫我地執返條命仔,我諗可以借用阿甘媽咪教仔既一句說話:

"You have to do the best with what God gave you."

唔算聰明既阿甘就成世人好單純咁照住去做,響履行承諾、真誠對待朋友、盡力做好工作等事情上面,阿甘都俾到上帝同佢阿媽最好既交待

咦,我既上帝唔係都咁樣要求我咩?

Labels: , ,

6 Comments:

At 1/19/2008 11:15:00 AM, Blogger Camustudent said...

齌影個頭又冇乜野喎,你下次自拍成個outlook,俾我地睇下幫你平凡好定阻止你繼續錯落去好麻。:)

話時話,我都未睇過Forrest Gump,乜原來有咁多信仰訊息帶俾人架。

 
At 2/01/2008 10:42:00 PM, Blogger Ray said...

其實我好想講,除左信仰既啟示,Forrest Gump都重有好多好有意思同好發人心省的做人道理蘊藏在其中。叫人感動之餘又能引發觀者思考!Must See!

 
At 2/03/2008 01:16:00 AM, Blogger ablogaday said...

阿奇妙魚腥,乜錯落去呀!?你睇呢排D咁既天氣,我覺得自己做得不知幾岩呀!(為國內同胞代禱...)

阿Ray所講既絕對同意,舉腳贊成!

 
At 7/05/2008 03:45:00 PM, Blogger ablogaday said...

Left my cap in my hotel room in Chengdu in March... <8-(

 
At 2/05/2009 06:28:00 PM, Blogger Dick Lee said...

我只想講你篇文章寫得好好...及你頂cap帽戴得好好睇,因你塊面細个我 :-P

 
At 2/05/2009 06:48:00 PM, Blogger ablogaday said...

多謝你日行一善讚我...

頂帽漏左響成都,到依家都未睇岩買過頂,所以今個冬天無帽戴...

 

Post a Comment

<< Home