Monday, December 24, 2007

一群孩童讚美著一個嬰孩

「我敬拜專心、學頌上主恩、並樂意事奉神!」這是我給兒童崇拜校歌填上歌詞的最後一句。在這個平安夜晚上的崇拜中,除了有詩歌班獻唱之外,還有他們組成的兒童詩班獻唱。他們唱著《奇妙聖嬰》、《天使報訊》和《齊來崇拜》的同時,也把校歌的歌詞一字一句的實踐出來了!感謝讚美主!

小女兒唱soprano,大女兒則唱alto。

這除了是主的恩典,也是傻女姐姐的功勞!我也曾跟我十分尊敬的譚靜芝博士上過指揮訓練班,也曾當過詩班指揮,可是傻女姐姐獨家的「chaai面指揮法」,我還是首度見識!沒有她這項獨門功夫,孩子們列隊站出來或唱詩時,根本不懂展露天真可愛的笑容。當然,傻女姐姐一直以來給小朋友擺上的心力和事奉,十年如一日,忠心依舊,絕不止這麼一點功夫或單在音樂方面。然而這項指揮法若令她的面容被chaai至多了一兩道皺紋,就必定會叫我想起她的diligent ministry to the kids and faithful service to God。謝謝妳,傻女姐姐!

傻女姐姐給我兩個女兒送上一人一件錄音發聲毛公仔作聖誕禮物,逗得她們興奮極了。兩個小妮子拿著新玩具玩得不亦樂乎,也轉過來害得她哭笑難分!

Labels: ,

2 Comments:

At 1/04/2008 02:28:00 PM, Blogger Camustudent said...

ablogaday,我記得我在舊部落寫過曾遇某位書法家時,你便提及過曾習書法,現在又知道你曾學指揮,究竟你還有什麼恩賜?

我也很欣賞譚靜芝博士,她在新普頌內所寫既詞就好似古人所寫既詩詞歌賦一樣。

 
At 1/04/2008 07:01:00 PM, Blogger ablogaday said...

我雖然係多才多藝左D,但並唔係張張刀都利,最主要係我無所事事嗟!到你有我咁既歲數個陣,你識講識做既野分分鐘多過我啦!

亦因為我無所事事,以前上過唔少堂,又周身癮乜都做下,攪到自己都唔係好清楚自己既恩賜到底響邊(注意:我唔係反對弟兄姊妹響事奉上乜都試,試多D係好事黎既)。所以我曾經好認真咁睇過好幾本有關恩賜既書,希望幫到自己搵到一個較為專注既事奉方向,結果我雖然仍然響度搵緊,但係用睇返黎既知識同實踐返黎既經驗,已經可以幾充實咁用黎負責一個以「恩賜」為題既團契週會。

透過上堂或者睇書偷人地師>自己消化>用淺白既language表達出黎>傳遞俾下一個梯隊,呢個可能就係在下既恩賜(睇下呢度有無人verify我呢個諗法先...),唔知係咪上帝俾我既使命。

我當年上譚博士既堂,係因為教會個詩班指揮要移民,響人手短決之下我就膽粗粗學人去頂佢個位。我記得當時既譚博士仲係大緊肚似個師奶多D,而家就滿頭白髮似足個博士勒。

 

Post a Comment

<< Home