Saturday, January 12, 2008

新相機與歪師師智叔

2004年頭買既Panasonic Lumix LC43一直係我每日都帶響身既好拍檔(同部PowerBook都無咁親蜜),但係老婆成日問我點解用佢影出黎既相硬係無人地個D咁靚。鬼咩!人地唔係用Canon 400D就係40D!但係響佢不斷既狠批之下部機又用極都唔肯壞,見住農曆新年黎緊,實要影唔少相,唯有買過部新機逼佢下台... 呢部Lumix係我第一部自己攞錢買既數碼相機,係當年讀緊碩士既時候為左做一個cultural analysis既功課買既,為左件功課我走遍港九新界,一次過影左幾百張相,雖然後黎份功課攞A唔知關唔關佢事,但係我養成隨身帶住相機既習慣就肯定關佢事... Anyway,多謝佢幾年黎默默既服事!

響單鏡機我唔會諗既大前題下,巡下豐澤同百老滙、響網上刨左一大渣reviews、最後sortlist剩 Canon既兩部機:一部係賣成四千蚊、功能同質素都超卓、連靚仔外型都無敵既G9;另一部係其貌不揚、功能唔輸蝕、但係無擴展功能、不過就只係賣二千六既SX100。跟住去鋪頭攞上手試玩下兩部機,最後終於扑錘買SX100。其實由4 Megapixels既Lumix傻仔機,到今時今日無論買G9抑或SX100,對我黎講都已經係大躍進。所以呢幾日試機,點影都覺得滿意架啦!下面撼砰冷都係用部新幾影既:

試影微距(LCD上面既pixels影到晒!)...

試影近距兼黃燈下調white balance...

試影夜景..

試影全手動快門同光圈(睇下超執練琴幾投入!禮拜六特登返黎練琴,各位真係要學下佢事奉既認真... 同慳電!)...

試影準備飲食既男男女女,想試下唔用閃燈既街頭snapshots可以點樣發部機既防手震功能... 對住兩位出爐執事都無震,證明防手震功能真係好掂!

其實仲有試拍左640x480 pixels每秒30格既video test,半分鐘已經超過60MB!費事upload上黎Blogger,連埋D無執過兼full resolution既相放晒上Multiply

飲緊食緊既呢位歪師師智叔見響第一幅相自己唔起眼,影第二幅既時候就算啜住雪條都要搶鏡!(珊瑚攝)

有部新機玩我當然開心,但係更值得開心既係見住歪師師智叔響主耶穌裡面既改變:由我當年同佢做同事、同Account Director響個studio裡面唔俾面吵鑊勁、到四十而立反思人生... 又記得多年無見居然響個基督教講座撞番、當晚即刻響麥記同老婆一齊同佢講耶穌... 後來見佢試返黎教會、過左唔知幾耐收到佢電話話我知佢決志信耶穌、幫佢做初信栽培、睇住佢洗禮... 由吊兒郎當兼自我中心到家下經歷左好多野都無放棄過個信仰... 到肯放低自己,有拖都唔拍住反而陪醫生叔叔遊迪士尼、又會安慰人... 你話有乜可能唔戥佢開心!?讚美神!讚美神!榮耀歸神!榮耀歸神!

禮拜五晚歪師師智叔揸住本《荒漠甘泉》分享佢讀到上帝俾我地經歷痛苦同患難既正面意義。佢話發覺信左耶穌讀左聖經之後,個人境界真係高D,覺得好滿足咁話。歪師師智叔,活生生咁見證左箴言呢句說話:「敬畏耶和華,是智慧的開端;認識至聖者,便是聰明。(箴九10)

歪師師智叔,我祝願你信仰上繼續成長,繼續投入教會既肢體生活。YCC雖然有好多唔理想既地方,但將來呢度肯定可以俾你好多豐盛既回憶,努力!

Labels: ,

10 Comments:

At 1/13/2008 09:49:00 PM, Blogger Camustudent said...

終於決定買邊部機喇,G9同SX100兩部對比,買SX100確實比較明智。

鄭秀雯信主受洗加上睇埋佢既得救見證已經令我內心非常之咁喜悅;當我知道聽過我講耶穌而話過我煩既老朋友去參加葛福臨佈道會(雖然冇決志),都同樣令我非常喜悅。如果有朋友(特別係估唔到會信主既朋友)決志信主,並且追求主時,我相信果種喜樂既感覺,真係非筆墨所能形容,為你既朋友(真係好似智叔)而感恩。

 
At 1/13/2008 10:32:00 PM, Anonymous Anonymous said...

晶叔叔,佢查實係歪師師梁家仁呀,得閒睇吓佢拍嘅廣告啦......

和興活絡油,舒筋活絡好幫手﹗

http://www.youtube.com/watch?v=htmO_wxLVlQ&NR=1
http://youtube.com/watch?v=cVU2R_dNjwo

 
At 1/14/2008 01:28:00 AM, Anonymous Anonymous said...

阿晶 gor 查實歪師師喺點解㗎...唔明喎!

查實智叔呢個麥頭,唔駛點扮我都似!和興梁師父就要交到戲先似!

uncleMIKE

 
At 1/14/2008 01:48:00 PM, Anonymous Anonymous said...

歪師師
YCC

 
At 1/14/2008 04:09:00 PM, Blogger ablogaday said...

我怕阿智叔都係未明,歪師師之唔係我地教會既英文縮寫lor。

用歪師師既原因,係唔想同TVB智叔、銅鑼灣智叔之類撈亂。定係你想我地叫你土瓜灣智叔抑或土瓜環家仁哥呢?

> 如果有朋友(特別係估唔到會信主既朋友)
> 決志信主,並且追求主時,我相信果種喜樂既
> 感覺,真係非筆墨所能形容


奇妙魚腥,你講得好岩呀!

到現時為止對部新機滿意,仲未有後悔,係俾人話過似膠嗟。

 
At 1/14/2008 10:16:00 PM, Anonymous Anonymous said...

蘇哥就喜歡直接叫我呀 mike 嘅!

但喺...如果你叫我 “奀高咪” 我都會有反應㗎!

又如果你叫我什麼歪師師智叔呀、土瓜灣智叔呀、土瓜環家仁哥呀、恩召家仁哥咁,我二時都反應唔切咁就真喺SORRY囉!

 
At 1/15/2008 10:26:00 PM, Anonymous Anonymous said...

恭喜晶叔卒G買下新玩具,早前有一位曾經教我攝影的老師如此說:拍攝的器材並非最重要,首要是拍攝者的心和眼,他的所指是(攝影眼)。需然到現在我還未能領域其中道理,但卻為我省下很多追逐器材的開支!
晶嬸有此埋怨:點解用佢影出黎既相硬係無人地個D咁靚?
此話要小心回答,如果話:人地個女仔靚就當然影得靚喇!咁就大件事了!當晚即時做廳長都有份。唯有賴器材不濟罷了!!!
但晶叔亦有一個解決不了的難題:被攝者,如晶嬸的奄尖、高水準的要求就很考功夫了!相信很快你的拍攝技巧又會被踩了。我覺得你還是早些換了部單反,如40D就最隱陣,當你的器材越買越貴,她又怕你亂花錢時,老虎乸就自然會收口了!唔信你又試下?!

至於阿智叔的大徹大悟真為他高興,如何能拋得開、放得下?至今我還是捕捉和尋覓不到,似乎還越走越遠!自從經營一樓一後,個人更加少向外接觸,如何尋找精神上的寄托和靈性上的依靠呢?還是要等待機緣的來到時,才會頓悟得到!

1house1

 
At 1/16/2008 12:13:00 AM, Anonymous Anonymous said...

你幅夜影相影得好pro呀, 同明明用manual機影既效果差唔多咋喎....
btw, 你部舊機會唔會新年大減價, 1-2拆相讓比我呀? heehee .....
如果影既效果唔多得, 唔該唔好quote我個名呀, 羞家嘛!

 
At 1/16/2008 12:13:00 AM, Blogger ablogaday said...

其實我從來沒有期望過自己有「攝影眼」,抑或自己可以借著好一點的相機來訓練自己有「攝影眼」。對現階段的我來說,工作上的須要還是其次,影相大都只是為了留下一點記憶,特別是對人的回憶。每張給人拍下來的照片他日都可給我細味人生、咀嚼它的寶貴、當然也會聯想到神藉著不同的人所賜給我這豐盛的生命!所以但求相機的face detect功能給我拍攝人的時候能清清楚楚、有燦爛的笑容,那幀照片便藉得我珍藏。

至於智叔,不用臨淵羨魚,因為上帝給我們每個人所計劃和命定的,都大不相同,根本無法比較。只是假若智叔那種轉變和對人生的得著都是一樓一所渴慕的,那就當知道這些人生美好的東西並不會自動找上門來,不如退而結網,去主動的尋找,就正如聖經上記述過主耶穌這樣說過:

「我又告訴你們,你們祈求,就給你們;尋找,就尋見;叩門,就給你們開門。」∼路加福音十一章9節

註:這兩天都有minor地edit過這篇blog,無所事事者不妨再讀一遍。

 
At 1/16/2008 12:30:00 AM, Blogger ablogaday said...

珊瑚,妳識贊我幅相時(多謝!)點解又踩低自己影個張呢?乜唔得呀?我都不知幾鍾意妳... 影呢兩張相,個mood capture得咁岩岩好!我就係驚妳話我點解唔credit番係妳影既,要邀番功勞,先至響庶說明清楚至播!

至於我部舊機,香檳金色外殼好多地方都已經甩晒色,露出D膠殼底色,俾妳都唔要啦!況且今時今日既科技,買最渣個部都好過我呢部四年前既cheap野啦!

 

Post a Comment

<< Home