Wednesday, August 09, 2006

多我唔多 少我唔少

環保團體發起響擒晚八月八日晚上八點實行「888熄燈三分鐘行動」,維港跟平時無乜唔同,晚上既「幻彩詠香江」亦如常進行。特首話wor,擔心咁做會影響香港作為國際商業及旅遊中心既形象,所以唔響應lor。新聞都話響應者唔多...

喂喂喂,熄得個三分鐘,試問幫到D乜呀?連長春社都話唔得閒參加呢D「姿態性」既行動啦。

熄燈係咁、捐錢係咁、投票係咁、遊行係咁、逢係阿公既野都係咁架啦,我唔做大把人做啦!我駛乜咁落力嗟?

寫blog咪又係咁,全世界超過50,000,000個blogs,有無人特登走黎我個檔攤度聽我發up風,我駛乜咁落力日日拗爆頭夾硬挖D野出黎寫嗟?

奉獻係咁、事奉係咁、返教會係咁,上帝大把馬,多我一個唔多,少我一個唔少,我駛乜咁落力嗟?

呢個世界係咁架啦,乜都要講result同return,睇唔到即時果效既野,唔好叫我晒心機同時間做,我地大家都唔得閒放長雙眼睇第時有無用,煮到埋黎先食啦。

.....

不過,擒晚我同我一家人都係選擇左熄燈,and it feels good。

我咁寫俾BBC:「縱然行動是微少,但它代表的意義和給我兩個女兒的見證還是挺大的。」或者呢個就正正係一個好機會,做D睇唔到結果同回報既野,學下乜野叫做「信就是所望之事的實底、是未見之事的確據」(來十一1)。

Labels: ,

3 Comments:

At 8/10/2006 02:42:00 AM, Blogger 1 House 1 said...

張維港夜景相好靚呀!幾時影架?
本來我都好想支持熄燈行動,仲叫定阿狗提我。
點知阿狗當時出左街去學琴,自己又正在(捽碟)洗碗。
最後都係忙記了!

 
At 8/10/2006 12:04:00 PM, Blogger ablogaday said...

其實有沒有在那個888指定時間關燈並不重要,況且沒有在那一刻關燈的也不一定是不環保,說到底不過是一個姿態而矣,重要的是至少這個或多或少人做的姿態,真能提醒我們在其它不必要的時間都多關燈和關掉那些不必要用的電器,節省能源。例如我們可戒掉的其中一個習慣是:回家後馬上開著電視卻不是在看,然後跑入睡房或廚房做其它事情...

一樓一,那是八月四日晚拍的照,是驟雨後的維港,空氣很清新。

 
At 6/23/2008 12:01:00 PM, Blogger ablogaday said...

是甚麼改變了,叫兩年後的參與多大不同?

 

Post a Comment

<< Home