Wednesday, September 17, 2008

Snapshots@Mid-AutumnFestival camp

日期:中秋正日同埋追月日
時間:崇拜後出發,第日食埋晏晝出camp
地點:長洲

營地幾呀年都好似無乜翻新,但係你咪理,一樣爆滿!

親子遊戲點少得?未玩已經high定先...

趁住大家聽講解點玩,我同家姐自己玩住先...

創意大爆發:手製燈籠大賽,一個家庭造一盞,靚唔靚都係其次,份親子時間同愛心先至係最寶貴。

細路解釋個design concept,設計師哥哥同佢老婆係judges,佢地話響度拗邊個贏,拗到爭D要攪離婚...

「我的燈須要油求主賞賜下,使我燈發光到主作王!」勢估唔到我兩公婆同兩個女夾手夾腳整既呢盞爭D滿瀉既紅油燈攞到個「全亞洲最具創意大獎」(後來評判改口話係「全宇宙」wor)—— 咪懷疑我一家人既設計,懷疑班評判既能力好啦!

學下奧運金牌選手,咬住個牌影幅相先。

睇住班細路一齊由細玩到大,默默祝福佢地可以做一世既好弟兄。

笑住等食飯...

兩日由響碼頭等船入長洲到響個營地行「高樂級」都熱爆!身水身汗無傷干,人月團圓就最開心!

多謝一班勞苦功高既籌委!

Labels:

5 Comments:

At 9/17/2008 08:32:00 PM, Anonymous Anonymous said...

謝謝你咁快Upload D相同詳細分享喱個營o既開心事,見到個個大朋友同小朋友都咁開心,只能講句:I wish I were there.
Nikki姐姐^_^

 
At 9/17/2008 10:57:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩!篇blog岩岩先post左上黎無耐,駛唔駛咁快就comment呀!?

如果我無記錯,呢次係妳首度留言,謝謝!(例牌招乎新朋友既客套話...)

謝謝你咁快Upload D相

隔左成兩個幾禮拜都無寫過新野,忙到真係透唔到氣!見有新料仲唔搶住放上黎咩,photo captions都殺啦!

Yes, wish you were here, indeed!(我諗呢個都係班小朋友既心聲!)

 
At 9/22/2008 11:47:00 AM, Blogger big_head said...

"笑住等食飯..." o個位妹妹是邊家的妹妹? 好cute ah...

 
At 9/22/2008 12:21:00 PM, Blogger ablogaday said...

周明的弟弟Billy(上面燈籠照下面的那張相)的女兒是也。

無墨屎無皺紋無化妝,塊面滑都乜都唔駛執就可以放上黎!

B仔好似係大會其中一個指定攝影師,叫佢send條link俾妳睇多D相啦(呢度唔方便)!

 
At 9/23/2008 02:40:00 AM, Blogger big_head said...

》B仔好似係大會其中一個指定攝影師,叫佢send條link俾妳睇多D相啦。

多謝指點!

 

Post a Comment

<< Home