Thursday, July 10, 2008

意大利米蘭之旅(三)早睡早起

年紀雖然大左,但係間唔中開下夜對我黎講都OK,兼且平時慣左零晨兩三點先訓,所以黎到慢香港六個鐘叫Gallarate既米蘭suburb小鎮,晚上十點已經係香港半夜四點,精神仲算OK。不過諗住第二朝要七點起身搭好耐先一班既巴士,無理由放肆唔訓既,所以都係自動自覺早D上床好D。

感謝神,擒晚無咳醒或者打鼻鼾嘈親同事,可以一覺訓到天光...(多謝老婆代禱!)但係就真係到天光而矣!呢度天未光四點半就已經係香港早上十點半,想繼續迫自己訓都訓唔著,磨到五點(香港十一點)決定起身,寫下blog(可能一陣有時間落街巡下影下相都未定)睇下D睡意會唔會返黎...

從宿舍窗口望出去乜view都無,淨係見太陽岩岩升起無耐。(你隻眼無問題,我張相亦唔係low resolution得滯,只不過我係隔住個房蚊既窗紗影呢張相嗟)呢間位於Castellanza叫University Carlo Cattaneo既大學雖然細細地環境都OK,遲D會影多D相放上黎,而家睇住佢個website先啦。

P.S. 剛剛發現寒舍點擊人次過左四萬!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home