Monday, February 08, 2010

HH奪金

上星期二專登請假睇兩個女參加自己學校既運動會,重頭戲係睇HH跑4 X 100米接力賽。由於今年佢俾老師揀左入校隊,幾乎朝朝早返到學校響上堂之前都會練下跑,又要我同佢周圍搵之後買左對有釘既童裝跑鞋俾佢,所以今次特登黎睇下佢可以跑出乜野成績。其實前排都同老婆應HH既要求去睇左佢參加校際100米,雖然個次佢無贏,但係都覺得佢跑得幾快。

叫完最後召集,四個小妮子已經換晒跑鞋準備出賽。睇真D,原來HH對鞋同人地既唔同款。

努力!必勝!我再同佢講,唔好犯上次參加校際時候既錯誤:掛住望人地,記住要專心向前盡力跑;咁樣跑就算贏唔到都唔會俾我話...

HH跑第二棒... 唉!好失敗——我講緊我!因為跑第二棒即係響運動場對面離看台最遠,我部相機就算有10X光學變焦都影唔到D乜,所以無相睇!係咪好失敗!?唯有用文字描述過大家知...

起步鎗聲一響,六條線既運動員即刻如箭彈出。HH接棒既時候,佢個隊大概跑二三啦... 點知枝棒交到HH手上,佢真係好似之箭咁標上黎,第一個將棒交俾第三棒既同學仔!到最後一棒既時候,佢個位同學可以話毫無壓力,我睇得出佢放慢左腳步都贏出起碼50公尺!

我響看台等到HH返埋黎既時候,都未出得切聲同佢講乜,其他家長(應該係同隊隊員既媽咪們)竟然搶先走埋佢度,搖住佢膊頭咁恭喜佢,並且讚佢話全靠佢跑得咁快,睇唔出四個隊員最矮係佢點知最快係佢... HH通常響呢種情況都唔會無晒儀態,只係好斯文咁報以微笑... HH,叻女!老豆我今勻有晒光采呀!

運動會圓滿結束,HH輕鬆坐響度等攞獎。

企響冠軍台上接受嘉賓頒獎...

...然後黎張合照。

好滿足咁揸住個金牌影番張相(我講緊我!)

擒晚一家人食團年飯,勁有攞牌經驗既孖堂家姐話,原來響4 X 100裡面,四個人跑得最快既通常會被安排跑第二棒咁話wor!

Labels: ,

7 Comments:

At 2/08/2010 11:18:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Wooow .. awesome.. The Chan's family is one with the good running gene. Uncle 2 also run as the major sport these days. Will be in the Half-Marathon race in the coming Standard Chartered Bank race.... Uncle 2

 
At 2/09/2010 12:02:00 AM, Blogger ablogaday said...

Thanks Brother 2! You know what, I envy you having the luxury of exercising. Recently the men's group of the fellowship in which I am tutor decided to set everybody a little goal which we intend to accomplish, i.e. doing at least 1 hour of sports of whatever kind, just for the sake of our health. I thought of jogging or playing ping-pong w/HH, but all ended up as plain talk... Sigh...

 
At 2/09/2010 12:13:00 AM, Blogger ablogaday said...

Ooops! Forgot to wish you all the best with your running -- I know running of this kind is usually not to win others, but breaking new record of oneself.

 
At 2/10/2010 01:39:00 AM, Anonymous Anonymous said...

恭喜恭喜!!!
虎父無犬女這句話唔多對路!
我記得HH老豆即係閣下,當年大家在同一公司打工時,你大哥的行動最慢、出門口最遲,永遠遲大到!話出門口話出門口,永遠口郁腳唔郁。好似毛蟲著鞋般,十幾對腳,就係著鞋都有排著。估唔到HH生左對飛毛腿,真係叻喇!恭喜恭喜!!!

一樓一

 
At 2/10/2010 01:48:00 AM, Blogger big_head said...

戥你地開心啊!0力女,Congrats!

 
At 2/11/2010 12:40:00 AM, Blogger ablogaday said...

BigHead, 介紹妳呢個網站:網上廣東話輸入法。下次唔識打個叻(lek)字,可以響度先打咗然後paste過嚟。我家下部Mac Mini行10.5無廣東話輸入法都要咁做。

不過識飛唔識乖乖地讀書,內子話怕佢叻女就做唔成,只係做到飛女jek...

 
At 2/11/2010 06:26:00 AM, Blogger big_head said...

Thanks, bookmark 左個網站了。

 

Post a Comment

<< Home