Saturday, October 03, 2009

Raise the lanterns

都係hold住芬蘭渣相,寫左中秋先。

上個星期日因為大女確診甲型流感要隔離,自己又感冒咳緊,所以無同阿爸阿媽同埋屋企人一齊食飯做節。(話時話,我去完旅行返黎咁耐都無見過佢地,阿媽黎睇我我又返左工!)今日見中秋正日,食完晏一於殺入西貢探佢地。(我鐘意次次唔預先話俾阿媽聽我地入去探佢地,係唔想佢要花時間整呢樣個樣。)

帶埋倫敦同芬蘭D相俾老豆睇完,阿媽話不如一齊出街食,佢請!六個人,兩個年過八十、兩個肉都唔多舊既細路女,個四人套餐都食剩好多。最後我成功搶左黎俾錢。

以為食完飯可以返歸,點知仲有下文:大佬帶埋大嫂、細女同佢地隻狗吃完飯又話要入黎西貢探阿爸阿媽。見到阿媽好開心咁熱鬧,lor左一大渣燈籠出黎掛起佢。D燈籠全部都係我細細個玩個D、最傳統要點蠟燭個D紙摺燈籠。阿媽將D燈籠掛起一排,唔駛諗拿拿臨lor部相機出黎...

有燈籠、有月餅(不過我仲未敢食!)、有明月、有至愛既家人們、而家有埋靚相(因為我覺得人既笑臉係最靚既)!

Labels:

6 Comments:

At 10/05/2009 09:19:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Thats wonderful !

 
At 10/05/2009 09:20:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Thats me .. Wonderful ... Uncle 2

 
At 10/06/2009 09:45:00 PM, Anonymous Anonymous said...

氣氛重好過做節個晚!-- Uncle 4

 
At 10/07/2009 12:31:00 AM, Blogger ablogaday said...

我無用相機影低,其實仲有大嫂同佢個女,對我兩個女,響走廊玩拋接螢光圈對賽!

出年我地一於響西貢墟早D食晚飯,然後返上屋企賞月(個晚我地睇得好清楚)、點燈籠同食月餅...

 
At 10/08/2009 01:37:00 AM, Blogger Mack said...

wow so sweet!
羨煞旁人

 
At 10/08/2009 12:12:00 PM, Blogger ablogaday said...

嘩!MackShane,都一陣子沒見了(單是你的profile照片和髮型已經轉了不知多少遍!),多謝留言!

那天晚上的確不錯!但這種家聚絕非我的專利,你也隨時可跟你的家人享受,無須羨慕我。

其實你也有我羨慕的地方呢:我家的三部Macs不過是第一代Intel的Mac Mini、還在走10.4的PowerBook G4和走10.3的藍白G3,你的unibody MacBook實在看得我垂涎欲滴!

 

Post a Comment

<< Home