Friday, April 03, 2009

信主26年

廿六歲屬靈生日,我趕及拿到新配的眼鏡,隨團契弟兄姊妹去了大埔退修。

BBQ後濟濟一堂來個大合照

翌晨一起獨處、安靜、反思、禱告...

不覺弟兄已經冠上一頭銀髮,有型多呢!

退修的營舍是座落在半山的一幢英式獨立大宅,建於1906年,據說是昔日九廣鐵路老闆的寓所,十年前得到一點贊助進行了翻修,地方挺寬敞舒服,就連影集體照也要來些另類一點的postures。

Labels:

3 Comments:

At 4/04/2009 03:01:00 AM, Blogger big_head said...

最近blog密o左喔! 加油。

 
At 4/13/2009 11:35:00 PM, Anonymous Coral said...

你26歲咋咩, 我都就20歲啦喎, 咁你唔係信多我好耐咋喎! 等我同輩的兄弟姊妹d子女大晒之後, 好似你地咁攪次豪華退修聚舊營先!

 
At 4/13/2009 11:49:00 PM, Blogger ablogaday said...

好呀!睇下「最燦爛笑容獎」得主可唔可以衛冕成功?

四月十五日係我同劉婆婆既洗禮銀禧,恭喜我地啦!

 

Post a Comment

<< Home