Saturday, December 27, 2008

盛況空前

太太來自個大家庭,兄長和姊姊連她共七兄弟姊妹,她排行最小,眾人都開枝散葉。我從來都很欣賞和羨慕她們一家的凝聚力,不一定要等到過時過節大家都經常會保持見面和聯繫:或是家聚、或是大食會、或是吃午飯晚飯等,每次都最少會坐滿整圍檯,熱熱鬧鬧的你一言我一語,哈哈大笑後霎眼間便會過掉兩三個小時,就算在岳丈和岳母大人先後返天家後大家仍能保持這個寶貴傳統,很難得!

聖誕過後這天外家們都來了我家開大食派對,人數破了在我家聚會的紀錄:連兩個菲傭共有29人塞在家裡,玩遊戲和抽獎時喧嘩和歡笑聲一浪接一浪,震耳欲聾,幸虧沒有給人投訴!

我給這些可愛家人的稱謂,上至大舅,下至... 還是考考你吧:

有三個是大姨姐(太太的大姊姊)的男孫和外孫女,我應該稱他們甚麼呢?他們又應該怎樣稱呼我和我兩個比他們年長不過幾年的女兒呢?

最小的是剛滿一歲的小芍蕎,是大舅的外孫女,我應該稱她甚麼?她又應該怎樣稱呼我和我的女兒呢?

Labels:

3 Comments:

At 1/07/2009 12:12:00 AM, Blogger mami said...

真係好大家族哦!!如果你哋兩家人一齊聚會,直情好似annual dinner咁熱鬧....

雖然我小學時有尺牘呢一科,但睇完你哋D關係,個腦即刻唔識轉....

 
At 1/12/2009 10:28:00 PM, Anonymous Anonymous said...

加埋我d屋企人, 可以係一間中型公司既annual dinner ... hahahah ....
亞晶, 你樓上果個西人律師應該外遊, 如果唔係, 你唔應該會重可以逍遙快活... heehee

 
At 1/13/2009 12:04:00 PM, Blogger ablogaday said...

Sharon,黎呢度溫習下妳既尺牘啦...

Coral, welcome back! 我地個晚都唔算玩得太夜... 嘩!禮拜六晚、聖誕節、十一點清晒場,仲想點!?

最近幾次響樓下lobby撞見佢都想同佢say hello(我心裡面無hard feeling),但係佢都講緊電話...(係咪扮既我就不得而知啦...)

 

Post a Comment

<< Home