Friday, January 30, 2009

Indulge in my days

牛年到,無謂牛脾氣仲要死撐...

三年半,都已經做唔到每日一blog好耐,無謂誤導人地要日日黎,所以修改個blog名,唔要上半句「Write a blog a day」...

當初諗住要每日一blog,新屎坑真係一日寫一篇甚至幾篇,用埋返工時間黎寫...

到無晒墨水監硬搵D無聊野黎寫為左要fulfil個自己俾自己既諾言...

到唔監自己,但係做唔到就心裡面籮籮攣...

到麻木左做唔到都無咩感覺... 講得好聽就係駛咩理人,自己地頭根本就係鍾意寫就寫唔鍾意就唔寫既化境,講得唔好聽就係已經當讀者無到...

到想寫都諗唔到寫乜,而且懷疑自己係咪幾年黎都係重重複複長氣夾唚氣開始步入老年...

又到睇見身邊寫開blog既網友都似乎意興闌珊,為種種原因都無以前寫得咁密,甚至停寫...

咦?乜咁似我地話想日日靈修祈禱既?乜咁似我地既靈命發展pattern既?由後生為左上帝副「偈」開到「恆」,到左壯年中年就為呢樣為個樣好合理既理由攪到乜火都無晒...

決定死唔信鏡,就係選擇要撐落去(牛脾氣又返番黎)...

Labels:

3 Comments:

At 2/01/2009 02:37:00 PM, Blogger Camustudent said...

唔駛做到a blog a day,keep住有寫已經好好。至少比我做得倒做得好丫:)

尾二果段講得好好,共勉之。

 
At 2/08/2009 10:23:00 PM, Anonymous Anonymous said...

有時,呢種牛脾氣係需要嘅...

雖然冇再寫,但係仍然係你die hard fans,一有時間都會黎呢度hea吓架,所以請繼續努力﹗

 
At 2/09/2009 01:01:00 PM, Blogger ablogaday said...

我當然會繼續寫下去,因為我越寫著,越發現它的價值,真可以如照片般留下我昔日的思想片段。謝謝阿K和Calbee的鼓勵!

一向有追看開小女兒一位同學爸爸的網誌。他是個文化人,也是個癌症病人。讀著他去年九月起病重再度入院,仍然久不久又來一篇住院生活的更新。他特別喜愛將每一個來探望過他的人的名字都記下來,直至一月初來了一篇跟他家人、朋友、和網友等道謝和道別的,幾天後辭世,留下的,就是一個沒有句號的網誌和一大堆文字的記憶,叫人黯然神傷...

 

Post a Comment

<< Home